عنوان :
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن :



تعداد صفحات:24
چکیده:
صنعت جهانگردی بزرگ ترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می اید. بسیاری از کشورها این صنعت پویا را منبع اصلی درآمد، اشتغال زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه زیر ساخت ها می دانند. صنعت گردشگری امروزه به قدری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نیز می نامند. یکی از انواع گردشگری که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند، گردشگری روستایی است و به نظر می رسد روستاها در آینده به یکی از مهمترین مقاصد گردشگران تبدیل شوند. توسعه پایدار گردشگری روستایی با استفاده از معیارهایی مانند رضایت مردم محلی، تامین حقوق و امنیت گردشگرانه اشتغال، فشار اجتماعی، جذابیت گردشگری ، مشارکت محلی، متنوع شدن فعالیت های اقتصادی، سطح رفاه اجتماعی، کنترل و نظارت محلی و حفظ محیط زیست قابل سنجش و اندازه گیری می باشد. روش تحقیق توصیفی موردی می باشد و براساس نتایج بدست آمده نشان داد که کاهش سطح درآمد جامعه ی محلی تمایل بیشتر آنان از حمایت از گردشگری را به دنبال دارد و افراد ساکن با درآمد پایین همچنین بیشتر تمایل دارند تا شهرشان به یک مقصد گردشگری بدل شود. در حوزه ی اشتغال در بخش خدمات گردشگری در این مقصد خاص افراد مشغول در صنعت گردشگری بیشتر به حمایت از توسعه ی گردشگری می پردازند. هر چه طول مدت اقامت گردشگران در منطقه ای بیشتر باشد اثرات منفی و مخرب درک شده توسط جامعه ی محلی بیشتر می شود سطح اثرگذاری ساکنان در فرآیند تصمیم گیری از سطح ادراک شده ی آنها کمتر است. هیچ رابطه ای میان تصورات آن ها از گردشگری و میزان مشارکت آنها در فرآیند تصمیم گیری وجود ندارد. قابل توجه است که افراد با درآمد کمتر بیشتر احساس می کنند در فرآیند تصمیم گیری موثرند در حالی که افراد مسن و باز نسشته که از اوقات کافی برخوردار ند مشارکت بیشتری در مسائل محلی دارند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky