عنوان :
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دارای 46 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن :

تحقیق مالی دانشگاه ازاد اسلامی

مقدمه                                     

به منظور تهیه طرح طبقه بندی مشاغل و نظام پرداخت پویا و جامع از مدتها قبل مطالعات وسیعی در حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه شروع گردیده بود وهم زمان بااین كوشش ، دولت نیز به دنبال تغییر زیر بنایی نظام پرداخت خود پیشنهادهای متفاوتی را به مجلس ارائه می نمود تا سرانجام نظام هماهنگ حقوق را به تصویب رسانید تقریبا تمام موسسات دولتی و وابسته به دولت زیر پوشش آن قرار گرفت.

دانشگاه كه همواره درجریان این كوششها و تغییرات قرار داشت پس از بررسیهای لازم در مورد سیستم های مختلف نظام پرداخت در سطح كشور مصمم گردید كه نظام پرداخت دولت را محور خط مشی خود قرار داده ولی به منظور ایجاد انگیزه های بیشتر و جذب و نگهداری نیروهای متخصص و متعهد خود ضوابط را طوری تدوین نماید كه ضمن سهولت در اجرای دارای پویایی و آینده نگری بوده و علاقمندی و پشتكار همكاران خود را نیز جوابگو باشد.

تعاریف

دانشگاه : عبارت از دانشگاه آزاد اسلامی است .

استخدام : عبارت از پذیرفته شدن شخص به خدمت در دانشگاه طبق ضوابط این آیین نامه می باشد.

كاركنان : كلیه افرادی كه تحت عنوان شاغل رسمی یا قرار دادی ( اعم از تمام وقت و یا نیمه وقت ) به موجب حكم استخدامی و یا قرارداد كار به خدمت دردانشگاه پذیرفته می شوند كاركنان دانشگاه نامیده شده و برای مدت دائم و یا موقت به یكی از پستهای سازمانی منصوب می شوند .

حقوق و مزایا : مبلغی است كه در برابر انجام كار واحد بر اساس نظام پرداخت دانشگاهی محاسبه و به طور ماهانه پرداخت می شود.

مشاغل رسمی : مستخدم تمام وقتی است كه دوره آزمایشی خود را طی كرده و دارای حكم رسمی است.

مشاغل قراردادی : مستخدم تمام وقت یا نیمه وقتی است كه پس از طی دوره آزمایشی دارای قرارداد سالیانه و تحت پوشش ضوابط و مقررات بازنشستگی دانشگاه نخواهد بود مثل بازنشستگان به مامورین و مشاغلین سایر موسسات ومشاغلین غیر تمام وقت .

ورود به خدمت

شرایط عمومی ورود به خدمت در دانشگاه به شرح زیر است :

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران ( استخدام اتباع بیگانه تابع مقررات عمومی كشور است )
  • داشتن حداقل 18 سال و حداكثر 40 سال و برای مشاغل تخصصی 55 سال .
  • اعتقاد به یكی از ادیان رسمی مقرر در قانون اساسی و معتقد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
  • نداشتن سابقه محكومیت جزائی موثر و اعتیاد به مواد مخدر.
  • داشتن صحت مزاج و توانایی انجام كاری كه برای آن استخدام می شود.
  • انجام خدمت وظیفه عمومی با داشتن معافیت قانونی دائم درصورت مشمول بودن.
  • دارا بودن حداقل گواهینامه پایان دوره ابتدایی یا گواهینامه تكمیلی نهضت سواد آموزی .
  • دارا بودن شرایط احراز شغل مورد نظر طبق ضوابط مربوط.
  • انجام گزینش اخلاقی.
  • انتخاب افراد برای استخدام در دانشگاه از طریق مصاحبه و درصورت لزوم آزمایش كتبی و یاشفاهی توسط مسوولان ذیربط انجام می شود.

آیین نامه استخدام هیات علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی

ماده 1- هدف :

هدف از تدوین آیین نامه تامین هیات عملی دانشگاه از طریق استخدام متخصصان غیر شاغل و بازنشسته كه میلند به منظور تربیت و آموزش جوانان كشور با دانشگاه آزاداسلامی همكاری نمایند.

ماده 2- شرایط استخدام :

1-2- دارا بودن سلامت و توانایی جسمی لازم .

2-2- دارا بودن درجه فوق لیسانس در رشته مربوط.

3-2- قبولی در گزینش علمی و عمومی توسط سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی .

ماده 3 – نحوه استخدام :

استخدام تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت پیمانی ، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی به شرح زیر می باشد :

1-3- استخدام پیمانی :

اعضای هیات علمی كه مستقیما به واحدهای دانشگاهی با سازمان مركزی مراجعه می كنند، می توانند حداكثر به مدت یك سال به استخدام پیمانی دانشگاه آزاد اسلامی در آیند.

2-3- استخدام رسمی آزمایشی :

اعضای هیات علمی از زمانی صلاحیت علمی و عمومی آنان به تایید سازمان مركزی دانشگاه رسیده باشد به استخدام رسمی آزمایشی دانشگاه در خواهند آمد.

3-3- استخدام رسمی قطعی :

اعضای هیات علمی پس از گذراندن مرحله استخدام رسمی آزمایشی در صورت داشتن صلاحیت كافی به تشخیص سازمان مركزی به استخدام رسمی قطعی دانشگاه آزاد اسلامی در می آیند مدت زمان لازم برای صدور حكم رسمی از بدو استخدام ( به صورت پیمانی و رسمی آزمایشی )حداقل سه سال می باشد.

تبصره 1: در موارد خاص كه متقاضیان مستقیما به واحدهای دانشگاهی مراجعه می نمایند. واحدهای دانشگاهی می توانند پرونده متقاضیان را تكمیل نموده و حداكثر ظرف یك ماه از تاریخ مراجعه جهت بررسی علمی و عمومی به سازمان مركزی ارسال دارند.واحدها نیز در صورت نیاز می توانند اینگونه متقاضیان را برای مدت دو نیم سال تا اعلام نتیجه صلاحیت های علمی و عمومی از طرف سازمان مركزی براساس قرارداد به كارگیرند.

تبصره 2 – در صورتی كه ظرف یكسال از تاریخ اعلام وصول مدارك كامل اعضای هیات علمی پیمانی به هردلیل پاسخ مثبت یا منفی از طرف سازمان مركزی اعلام نشود واحدها راسا می توانند نسبت به استخدام رسمی آزمایشی آنان اقدام و یك نسخه از حكم مربوطه را به سازمان مركزی ارسال دارند به حال استخدام رسمی قطعی اعضای هیات علمی منوط به طی مراحل گزینش علمی و عمومی آنان از طریق سازمان مركزی خواهد بود.

تبصره 3- فارغ التحصیلان در مقاطع فوق لیسانس و دكتری می توانند با استفاده از مزایای طرح قانونی خدمت مشمولان متخصص تعهدات نظام وظیفه عمومی خود را دانشگاه آزاد اسلامی بگذرانند تعهد خدمت اینگونه متقاضیان به دانشگاه آزاد اسلامی در تهران و شهرستانهای درجه یك ومراكز استان 2 سال به انضمام دوره خدمت سربازی و برای مناطق محروم یكسال به انضمام دوره مزبور خواهد بود.

تبصره 4 – در صورتی كه در مدت زمان استخدام پیمانی صلاحیت عضو هیات علمی مورد تایید قرار نگیرد واحد مربوطه ملزم به فسخ قرارداد خواهد بود.

ماده 4- وظایف اعضای هیات علمی :

اعضای هیات علمی موظفند به میزان ساعات تعیین شده در ماده 5 این آیین نامه به انجام وظایف مشروحه زیر بپردازند :

1-4- تدریس دروس مطابق برنامه دانشگاه.

2-4- عهده دار شدن راهنمایی دانشجویان .

3-4- انجام امور پژوهشی درزمینه های مربوط با پیشنهادرئیس واحد دانشگاهی و تایید سازمان مركزی.

4-4- انجام سایر امور كه از طرف واحد درارتباط با آموزش به وی محول می شود.

ماده 5 – تعداد ساعات كار موظف :

1-5- تعداد ساعات كار موظف در هفته ( تدریس و غیر تدریس ) برای اعضای هیات علمی تمام وقت 32 ساعت می باشد.

2-5- تعداد ساعات تدریس اعضای هیات علمی تمام وقت ، 10 ساعت در هفته خواهد بود.

3-5- حداقل ساعات تدریس برای روسا و معاونین واحدها كه به عضویت هیات علمی در آینده و ( دارای درجه دكتری یا فوق لیسانس می باشند ) به ترتیب 4 ساعت و 6 ساعت خواهد بود كه با تدریس ساعات مزبور حقوق كامل ( منظور از حقوق بر مبنای 10 ساعت تدریس است ) دریافت خواهند داشت و برای مسئولین ( روسای تمام وقت گروههایی كه عضو هیات علمی هستند در واحدهای بسیار بزرگ و بزرگ بین 6 تا 10 ساعت و به تشخیص رئیس واحد و تایید سازمان مركزی ) تعیین می گردد.

حداقل ساعات تدریس اعضای هیات علمی شاغل در سازمان مركزی بنا به پیشنهاد معاونت مربوط و تصویب ریاست دانشگاه تعیین خواهد گردید.

4-5- چناچه عضو هیات علمی بنا به تشخیص رئیس واحد دانشگاهی مربوط لازم باشد بیش از ساعات موظف تعیین شده در هفته تدریس نماید به تعداد ساعات تدریس اضافی از ساعات موظف غیر تدریس در هفته وی كسر و برابر آیین نامه حق التدریس مابه تفاوت حق التدریس ساعتی و ساعات كار غیر تدریس را دریافت خواهند داشت.

5-5- در صورتی كه عضو هیات علمی بنا به نیاز لازم باشد خارج از ساعات موظف خود كار غیر تدریس نماید حق الزحمه وی به ازای هر ساعت كارغیر تدریس عبارت از مجموع حقوق پایه ( 4 ساعت تدریس در هفته ) به اضافه سوابق تدریس دانشگاهی ، به اضافه مزایای مخصوص تقسیم بر 150 خواهد بود .

6-5- هر عضو هیات علمی نباید كمتر از ساعات تعیین شده تدریس نماید.

ماده 6 مزایای مخصوص :

1-6- به منظور جذب متخصصان مورد نیاز دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در نقاط محروم كشور می توان تا میزان دویست درصد حقوق پایه به عنوان مزایای مخصوص به حقوق و مزایا به شرح زیر اضافه نمود:

الف – تامیزان 30 درصد نقاط غیر محروم و 50 درصد نقاط محروم به تشخیص رئیس واحد .

ب – علاوه بر بند الف تا میزان 50 درصد نقاط غیر محروم و محروم به تشخیص رئیس منطقه .

پ – علاوه بر بند الف و ب بالا تا میزان 120 درصد نقاط غیر محروم و 100 درصد در نقاط محروم بنا به درخواست واحد از طریق رئیس منطقه و تائید ریاست دانشگاه .

ماده 7 – فسخ قرار داد در مورد افضای هیات علمی پیمانی :

1-7- دانشگاه می تواند بایك ماه اعلامی قبلی ابلاغ اعضای هیات علمی پیمانی را فسخ نماید.

2-7- عضو هیات علمی پیمانی می تواند حداقل یك ماه قبل از پایان هرسال تحصیلی نسبت به فسخ قرار داد یا اعلام همكاری درنیمسال بعد تصمیم خود را كتبا به اطلاع واحد دانشگاهی برساند.

ماده 8 – میزان حقوق و مزایا :

1-8- حقوق اعضای هیات علمی بر اساس 10 ساعت تدریس در هفته تعیین می گردد.

تبصره 1- حقوق پایه دانشیار عبارت است از حقوق پایه استادیار به اضافه 10 در صد آن .

تبصره 2- حقوق پایه استاد عبارت است از حقوق پایه استاد یار به اضافه 20 در صد آن .

تبصره 3- حقوق پایه براساس 4 ساعت تدریس در هفته محاسبه می گردد.

تبصره 4- منظور از حقوق كامل : حقوق براساس 10 ساعت تدریس در هفته و منظور از حقوق پایه حقوق بر اساس 4 ساعت تدریس در هفته است.

2-8- حق سرپرستی وسایر پرداختها مطابق آیین نامه مربوط و جدول امتیازات واحدها خواهد بود.

3-8- سوابق تدریس دانشگاهی و پیش دانشگاهی اعضای هیات علمی قبل از استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز سوابق تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس جدول ضمیمه محاسبه و بر اساس آن مرتبه و پایه علمی اعطا می شود.

4-8- حق فرزند ، مسكن و خواربار طبق ضوابط دانشگاه تعیین می شود این مزایا تنها به اعضای هیات علمی تمام وقت تعلق می گیرد.

ماده 9- مرخصی استخقاقی واستعلاجی :

1-9- مدت مرخصی استحقاقی سالیانه اعضای هیات علمی رسمی كه با دانشگاه همكاری دارند یك ماه در سال با كلیه حقوق و مزایای مربوط خواهد بود و زمان آن به جز تعطیلات تابستانی به وسیله گروه آموزشی و تایید رئیس واحد دانشگاهی تعیین می گردد.

2-9- مرخصی استحقاقی قابل ذخیره برای سالهای بعد خواهد بود و در موارد بسیار ضروری چنانچه واحد دانشگاهی نیاز داشته باشد می تواند ایام مرخصی استحقاقی عضو هیات علمی را باز خرید نماید.

3-9- استفاده از مرخصی استعلاجی به مدت 4 ماه در سال با حقوق و مزایای كامل خواهد بود.

آیین نامه مرخصی های كاركنان اداری

هدف

ماده 1- به منظور تامین آسایش و رفاه حال كاركنان اداری استفاده از مرخصی و مزایای مشروحه زیر برقرار و برای اجرای هماهنگ و یكنواخت در سطح دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه آن به مورد اجرا گذارده می شود:

تعاریف

ماده 2- گلیه كاركنان اداری دانشگاه كه به هر نحو جهت استقال به كار در دانشگاه آزاد اسلامی به طور تمام وقت یا نیمه وقت استخدام شده یا می شوند مشمول این مقررات بوده و جهت اختصار ، استفاده  از این مقررات فارغ از مرتبه شغلی و عنوان سازمانی (( مستخدم )) نامیده می شود.

ماده 3- منظور از كاركنان اداری در این مقررات كلیه كاركنان دانشگاه به استثنای اعضای هیات علمی می باشند.

ماده 4- كاركنان نیمه وقتب مذكور در این آیین نامه مستخدمینی هستند كه طبق قرار دادهای مربوطه كمتر از 44 ساعت و حدقل 22 ساعت درهفته اشتغال به خدمت دارند.

ماده 5- سرپرست مربوطه ، مدیر ، یا رئیس یا مسئول هر قسمتی است كه بدون در نظر گرفتن موقع و عنوان آن قسمت ، حق اظهار نظر درباره مرخصیهای مستخدمین حوزه سرپرستی خودر ا داشته و یا اختیار اخذ تصمیم درباره آن نیز به او تفویض شده باشد.

ماده 6- انواع مرخصیهای كاركنان اداری به طور كلی به استحقاقی – استعلاجی – بدون حقوق تقسیم و شرح هر یك به ترتیب زیر خواهد بود.

ماده 7- استفاده از هرنوع مرخصی موكول به در خواست مستخدم و موافقت دانشگاه و صدور حكم توسط كارگزینی می باشد.( طبق نمونه های پیوست )

ماده 8 – مستخدمین دانشگاه مذكور در ماده 2 در برابر یكسال خدمت ، استحقاقی یكماه مرخصی با استفاده از حقوق و مزایا و فوق العاده های مستمر دریافتی را دارند.

ماده 9- استفاده از نیمی از مرخصی استحقاقی سالانه الزامی است چناچه استفاده از مرخصی مذكور در همان سال ناشی از عدم موافقت دانشگاه با در خواست مرخصی مستخدم به مقدور نگردد وجه آن پس از درخواست مستخدم در واحدها با تصویب رئیس واحد و در سازمان مركزی با تصویب معاونت اداری و مالی قابل پرداخت خواهد بود.

ماده 10 – نیمه دیگر مرخصی استحقاقی سالانه در صورت عدم استفاده ذخیره می گردد و حداكثر میزان ذخیره مرخصی در طول خدمت سه ماه خواهد بود.

ماده 11- حداكثر مدتی كه مستخدم در یكسال می تواند از مرخصی استحقاقی همان سال و مرخصی ذخیره شده سنوات خدمت قبل استفاده نماید. جمعا دو ماه می باشد.

ماده 12 – در خواست تمدید مرخصی استحقاقی ، در حال مرخصی بلامانع است لكن استفاده از آن به هر حال موكول به وجود استحقاق و موافقت دانشگاه می باشد.

ماده 13 – در صورت بازنشستگی – از كارافتادگی – ترك كار – اخراج یا فوت مستخدم كلیه وجوه مرخصی ذخیره شده وی تا روز قطع خدمت بر اساس آخرین حقوق و مزایا و فوق العاده های مستمر دریافتی محاسبه و پرداخت می گردد.

تبصره – در صورت فوت مستخدم وارث قانونی وی ذیحق به دریافت وجوه مذكور می باشند.

ماده 14- استفاده از مرخصی كمتر از یك روز كار بلامانع است . در این صورت ساعات مرخصی استفاده شده درهرماه توسط كارگزینی محاسبه و جزو مرخصی استحقاقی منظور می شود استفاده از مرخصی ساعتی موكنول به دخواست مستخدم و تایید سرپرست مربوط خواهد بود.

ماده 15 – به دوران مرخصی بدون حقوق و ایام تعلیق مرخصی استحقاقی تعلیق نمی گیرد.

ماده 16 –عدم حضور مستخدم در محل كار خود كه مدت آن از سه روز تجاوز ننماید و مستند به علل مشروحه زیر باشد بنابه اعلام مستخدم و ارئه مدرك مثبته موجه شناخته شده وغیبت مستخدم بر حسب علت جزء مرخصی استخقاقی یا استعلاجی وی محسوب و حكم لازم صادر خواهد شد در غیر اینصورت غیبت غیر موجه محسوب و طبق مقررات رفتار خواهد شد:

الف – بیماری مستخدم

ب- صدمات ناشی از حوادث كه به مستخدم یا پدر یا مادر یا همسر یا فرزندان او وارد آمده باشد .

ت- بیماری شدید پدر یا مادر یا همسر یافرزندان مستخدم

ث – فوت همسر

ج – ازداوج مستخدم یا فرزندانش

چ- احضار مستخدم توسط مراجع قضایی برای ادای شهادت و انجام تحقیقات

ح- سایر موارد اضطراری ناشی از عللی كه خارج از حدود قدرت و اختیار مسخدم باشد.

ماده 17- روزهای تعطیل بین ایام مرخصی جزء مرخصی محصوب خواهد شد.

مرخصی استعلاجی :

ماده 18- هرگاه مستخدم بیمار شود آن بیماری مانع از خدمت او باشد باید مراقب ر ادر كوتاهترین مدت به دانشگاه اعلام و متعاقبا گواهی پزشك معالج خود را ارائه نماید.

ماده 19- چنانچه مستخدم بیمار مشمول مقررات كار و تامین اجتماعی باشد با وی مطابق مقررات مذكور رفتار خواهد شد و به موجب همان مقررات درصورت عدم اشتغال به كار حقوق و مزایا و فوق العاده خواهد شد و به موجب همان مقررات در صورت عدم اشتغال به كارحقوق و مزایا و فوق العاده مستمروی به استثنای سه روز اول بیماری از بودجه دانشگاه قطع وبرای به بقیه مدت مستحق دیافت غرامت دستمزد ایام بیماری از محل صندوق تامین اجتماعی خواهد بود.

ماده 20- مدارك پزشكی مورد قبول و عمل سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی دربازه مستخدم بیمار از حیث احراز بیماری و علت عدم اشتغال به كار و صدور حكم مرخصی استعلاجی برای دانشگاه نیز اعتبار خواهد بود.

ماده 21- هرگاه مستخدم بیمار، مشمول مقررات تامین اجتماعی نباشد اعلام بیماری و گواهی پزشك معالج وی توسط سرپرست مربوطه جهت صدور حكم به كارگزینی ارسال می شود.

آیین نامه فوق العاده روزانه (ماموریت )

ماده 1- ماموریت عبارت از وظیفه موقتی است كه غیر از وظیفه شاغل در پست سازمانی خوددر خارج از محل اصلی كار به وی محول شود.

ماده 2- مامور به كسیب اطلاق می شود كه به دستور كتبی مسئوولان دانشگاه ( حكم ماموریت ) برای مدت معین و به منظور انجام كاردانشگاه به خارج از محل اصلی كار خود كه حداقل 100 كیلو متر با آن فاصله داشته اعزام شود.

ماده 3- موضوع ، محل ، مدت به تاریخ شروع و خاتمه ماموریت ، نوع وسیله نقلیه رفت وبرگشت در حكم ماموریت كه به امضای مقامات مجاز دانشگاه می رسد مشخص می گردد.

ماده 4- حكم ماموریت در 4 نسخه ( نسخه مامور – اموراداری یا كارگزینی – امور مالی –دبیرخانه ) تهیه و صادر می گردد.

ماده 5- درخواست اعزام شاغل به ماموریت توسط مسوول مستقیم وی صورت می گیرد و موافقت با انجام آن در واحدهای دانشگاهی عهده رئیس واحد ودر سازمان مركزی حسب مورد به عهده ریاست دانشگاه و یا معاونان دانشگاه خواهد بود.

ماده 6- مامور در مدت ماموریت در حال اشتغال بود و هرگونه اتفاقی كه برای او حادث شود به عنوان حادثه ضمن خدمت تلقی می شود.

ماده 7- ( تهیه وسیله نقلیه و یا بلیت هواپیما- قطار – اتوبوس و غیره به عهده دانشگاه می باشد و در صورت تهیه بلیت توسط مامور هزینه آن در مقابل اسناد مثبته به وی پرداخت می شود) و چنانچه ماموریت ب اموفقت دانشگاه با وسیله نقلیه شخصی انجام شود هزینه سفر ب هازیا هر كیلومتر 20 ریال حسب جدول بین شهری وزارت راه وترابری پرداخت می شود.

ماده 8- میزان فوق العاده روزانه مامورین غیر عضو هیات علمی   جمع حقوق و مزایای مستمر آنها خواهد بود مشروط بر اینكه حداقل از 000/35000 ریال برای هر روز كمتر نباشد.

ماده 9- در صورتی كه مامور برای انجام ماموریت خود ناگزیر به اقامت شبانه باشد بابت هرشب هزینه اقامت مبلغ 000/3000 ریال به عنوان حق بیتوته به وی پرداخت می شود.

تبصره – ماموریتی كه ساعت برگشت روز پایان ماموریت آنها به دلایل موجه بعد از نیمه شب بینجامد، در صورتی كه صبح روز بعد در محل كار خود حاضر شوند برای آن شب حق بیتوته دریافت خواهند كرد.

ماده22- دانشگاه می تواند به منظور احراز بیماری تعیین طول مدت معالجه یااستراحت ، نظریه پزشك معتمد دانشگاه را استعلام و یابیمار ر اجهت معاینات پزشكی به ایشان معرفی نماید و پس از احراز ، نسبت به صدور حكم مرخصی استعلاجی اقدام نماید.

ماده 23- حداكثر مدت مرخصی استعلاجی ، مستخدمین غیر مشمول مقررات تامین اجتماعی كه به تشخیص دانشگاه ناشی از حوادث حین انجام وظیفه باشد سه ماه و درغیر آن یك ماه در سصال خواهد بود ومدت مذكور با استفاده حقوق و مزایا می باشد.

ماده 24 – مخارج معالجه صدمات كه در راه انجام وظیفه به مستخدمین وارد می ستود توسط دانشگاه پرداخت خواهد شد تشخیص میزان مخارج بر حسب مدارك مثبته كه مستخدم ارئه می نماید با دانشگاه بوده و نظر دانشگاه در این خصوص ملاك اعتبار خواهد بود.

ماده 25 – مدت مرخصی استعلاجی مستخدمین زن به مناسب زایمان جمعا 12 هفته با استفاده از حقوق و مزایا و با توجه به شرایط و مقررات قانون تامین اجتماعی می باشد مشمولین قانون تامین اجتماعی در مدت مذكور از غرامت دستمزد كمك با بارداری استفاده می نمایند ودراین مدت حقوق ومزایای ایشان از بودجه دانشگاه قطع می گردد.

مرخصی بدون حقوق

ماده 26 – استفاده از مرخصی بدون حقوق با شرایط زیر ممكن خواهد بود :

  • دارابودن حداقل یكسال سابقه خدمت
  • نداشتن مرخصی استحقاقی ذخیره شده
  • احراز ضرورت استفاده از مرخصی توسط دانشگاه
  • ادامه بیماری متجاوز از مدت مرخصی استعلاجی

ماده 27- حداكثر مدت استفاده از مرخصی بدون حقوق یك ماه درسال و حداكثر سه ماه درطول خدمت خواهد بود.

ماده 28- استفاده از مرخصی بدون حقوق بیش از مدت فوق الذكر منوط به تصویب ریاست دانشگاه خواهد بود.

مقررات مختلف :

ماده 29- ترتیب و نحوه استفاده از مرخصی درباره مامورین خدمت در دانشگاه طبق مقررات سازمان متبوع خود خواهد بود و در مورد سایر مستخدمین مانند پاره وقت و امثال آن بایستی ضمن قرارداد خرید خدمت آنان پیش بینی و حسب مورد اقدام شود. ( كه حداكثر آن از یكماه در سال تجاوز نمی نماید)

تبصره – رعایت حداقل شرایط مذكور در مقررات قانون كار درباره این دسته از مستخدمین الزامی است .

ماده 30 – احكام مرخصی در 5 نسخه به شرح زیر تهیه و صادر می گردد.

  • نسخه مخصوص مستخدم
  • نسخه مخصوص قسمت متبوع مستخدم
  • نسخه امور مالی
  • نسخه كارگزینی
  • نسخه دبیر خانه

آیین نامه حضور و غیاب

از آنجا كه یكی از اصول پیشبرد اهداف سازمانی وجود انضباط و ارج نهادن به وقت است . لذا رعایت آن هم از اهم وظایف هر شاغل به شمار رفته و در صورت عدم اجرای آن حسن انتظام امور مختل و موجب از هم گسستگی شالوده یك سازمان ودانشگاه خواهد شد ، بنابر این مقررات زیر با هدف فوق تیه و تدوین یافته است :

بخش الف – اصول كلی

ماده 1- ساعات كار تمام وقت كاركنان غیر اعضای هیات علمی 44 ساعت و اعضای هیات علمی تمام وقت 32 ساعت در هر هفته است .

تبصره 1- اعضای هیات علمی كه علاوه بر 32 ساعت كارتمام وقت ، اضافه كار در احكام آنان پیش بینی شده ملزم هستند به میزان ساعات تعیین شده در احكام خود در هفته همكار ی نمایند.

تبصره 2- كاركنانی كه قرار داد نیمه وقت و یا پاره وقت با دانشگاه دارند براساس مقاد قرارداد فی مابین همكاری می نمایند.

ماده 2- شروع كار روزانه  صبح لغایت 15 وروزهای پنج شنبه 13 بعد از ظهر خواهد بود.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky