دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
یکی از مطالبی که در نام سازی محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است اخلاقیات در نام سازی می باشد در این مقاله نام و نشان تجاری؛ ارزش نام و تجاری نام و نشان چندگانه تجاری؛ اهداف نام سازی؛ مسئولیت اجتماعی؛ عوامل موثر بر خرید اخلاقی؛ نقصهای مدلهای نام سازی؛ ارتباط آن با شهرت و دیدگاه های مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است. نظراک ایلاای جشریح شده است
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید