عنوان :
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دارای 122 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن :

چكیده :

هدف از پژوهش حاضر مقایسه خودپندره دختران و پسران نوجوان می‌باشد بدین منظور 30 نفر از دانش‌آموزان دختر و 30 نفر از دانش‌آموزان پسر سال سوم راهنمایی منطقه 4 شهر تهران از طریق نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله به گونه تصادفی انتخاب شدند پس از انتخاب نمونه‌های تحقیق از آنها خواسته شد تا به آزمون خودپنداره راجرز پاسخ دهند تا ارتباط آنهامورد بررسی قرار گیرد. پس از جمع‌آوری داده ها از T مستقل برای تجزیه و تحلیل فرضیه پژوهش استفاده گردید و این نتیجه بدست آمد كه بین خودپنداره دختران و پسران نوجوان تفاوت معناداری وجود ندارد.



فهرست مطالب

فصل 1
مقدمه ............................................................................................................ 3

1-1 بیان مسئله .......................................................................................... 7

2-1 پرسشهای پژوهش ............................................................................ 10

3-1 ضرورت پژوهش ............................................................................... 10

4-1 اهمیت پژوهش .................................................................................... 13

5-1 فرضیات پژوهش ............................................................................... 13

6-1متغیرها و تعاریف آن............................................................................... 13

فصل 2

مقدمه ............................................................................................................ 16

الف : ادبیات و نظرات خودپنداره:

1-2 خود و تعریف آن ............................................................................... 19

2-2 تاریخچه كشف مفهوم خود ............................................................... 20

3-2 انواع خود ............................................................................................ 23

4-2فرآیند تشكیل خود، خودپنداره و ادراك آن .......................................... 27

5-2نظریه‌های "خود" و خودپنداره............................................................... 34

5-2-1 خود در دیدگاه فروید......................................................................... 35

5-2-2 خود از دیدگاه آدلر............................................................................. 38

5-2-3 خود در دیدگاه آلبرت الیس............................................................... 40

5-2-4 خود از دیدگاه اریک برن.................................................................... 41

5-2-5 خود از دیدگاه یونگ........................................................................... 45

5-2-6 خود از دیدگاه گلاسر......................................................................... 46

5-2-7 خود از دیدگاه راجرز......................................................................... 47

5-2-8 خود از دیدگاه مدل انگیزشی.............................................................. 54

5-2-9 خود از دیدگاه کوپر اسمیت............................................................... 56

5-2-10 خویشتن از دیدگاه آلپورت.............................................................. 61

عزت نفس از دیدگاه اسلام............................................................................. 64

نیازهای مرحله نوجوانی................................................................................. 67

ب: تحقیقات انجام شده در مورد خودپنداره................................................. 72

فصل 3

مقدمه................................................................................................................ 79

1-3 جامعه آماری و ویژگی آن .................................................................... 80

2-3 نمونه و ویژگیهای آن ........................................................................ 80

1-2-3 روش نمونه‌گیری .............................................................................. 81

3-3 ابزار پژوهش ...................................................................................... 81

1-3-3 آزمون خودپنداره راجرز.................................................................. 82

2-3-3روایی و پایایی ابزار پژوهش ............................................................ 83

4-3روش اجرای آزمون ................................................................................ 86

5-3نمره‌گذاری آزمون ................................................................................... 87

6-3روش جمع‌آوری داده‌ها .......................................................................... 88

7-3 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها .............................................................. 88

فصل 4

جداول و نمودارها........................................................................................... 90

فصل 5

مقدمه................................................................................................................ 100

1-5 خلاصه تحقیق......................................................................................... 101

2-5 محدودیت ها............................................................................................ 102

3-5 پیشنهادات................................................................................................ 103

منابع و پیوست ها........................................................................................... 104

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky