عنوان :
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دارای 108 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن :

و پایانی کارشناسی رشته حسابداری

چکیده

سیستم بهنگام سیستمی منضبط، یكپارچه و فرآیند گراست كه برای بهبود همزمان بهره وری و كیفیت از سیستم های كاری چند منظوری و سیستم كنترل كششی استفاده می كند. هدف این سیستم جلوگیری از راکد ماندن سرمایه به شکل موجودی است اساس سیستم بهنگام فرآیند یکنواخت وپایدار تولید ازطریق سیستمی است که حداقل موجودی را استفاده کند .عامل شتابدهنده سیستم ، استاندارد سازی عملیات و دستورالعملها می‌باشد. این امر به مفهوم تولید سریع در پایین‌ترین سطح ضایعات با استفاده از رویه‌ها و روشهای كارا می‌باشد. ذكر این نكته حائز اهمیت است كه نه تنها با عملیات تولیدی در ارتباط است، بلكه دستورالعملها و تكمیل گزارشات و فرم‌ها را نیز بعنوان بخشی از فرآیند كلی، دربرمی‌گیرد. چنین فرض می‌شود كه منشاء ضایعات تنها در قسمت سخت‌افزاری و فنی عملیات وجود ندارد، بلكه در بخشهای نرم‌افزاری عملیات نیز ممكن است موجود باشد. سیستم بهنگام مشکل سیستم تولید را بیان میکند ، که ماده خام را در یک اندازه از تأمین کننده تهیه و روی آن ها پردازش میکند ، تا آن ها را به محصول نهایی تبدیل کند.

این یک سیاست سفارش برای مواد خام را مطرح میکند ، تا نیازهای آمادگی برای تولید را برآورده سازد. به نوبت ، این سیاست باید تقاضای خریداران خارجی از محصولات نهایی را در یک فاصله زمانی ثابت و معین تحویل دهد . دربرگیرنده كلیه جنبه‌های تولید می‌باشد و برحصول اطمینان از قابلیت دسترسی به كیفیت مورد نیاز با كمیت مشخص و دقیق در زمان و مكان معین متمركز است. این روش موجب ترغیب سازمان به حذف ضایعات می‌گردد. این امر بویژه در زمانی صورت می‌پذیرد كه ضایعات همه فعالیتهایی را در برگیرد كه ارزش افزوده ایجاد نمی‌نمایند. شامل مجموعه‌ای از تكنیكهای ساخت و تولید می‌باشد كه با زمانهای انتظار خط تولید و سفارش و خرید و سطوح موجودی در هر مرحله از فرآیند در ارتباطند. در این میان استراتژیهایی نیز روش مزبور را پشتیبانی می‌نمایند كه برخی از آنها عبارتند از طراحی استقرار تسهیلات، طراحی محصول، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تولید، جریان مواد، زنجیره تامین و جنبه‌های انسانی سیستم تولید.


فهرست مطالب

عنوان صفحه

1-1 مقدمه. 1

1-2 بیان مسئله. 1

1-3 اهمیت و ضرورت فایل. 2

1-4 اهداف فایل. 2

1-5 محدودیتهای فایل. 2

2-1 مقدمه. 4

2-2 تاریخچه کنترل کیفیت. 4

2-3 تاریخچه مدیریت جامع کیفیت. 6

2-4 مدیریت کیفیت. 7

2-4-1 سیستم. 8

2-4-2 مدیریت. 8

2-4-3 کیفیت. 8

2-5 خصوصیات مدیریت کیفیت جامع. 9

2-6 زنجیره واکنشی بهبود کیفیت. 10

2-6-1 بازرسی. 10

2-6-2 كنترل كیفیت. 10

2-6-3 تضمین كیفیت. 10

2-6-4 ارتقای مستمر کیفیت. 10

2-6-4-1 تعریف. 10

2-6-4-2 نظر دمینگ. 11

2-6-4-3 نظر جوران. 13

2-6-4-4 نظر تاگوچی. 14

2-7 تعریف جامع کیفیت. 15

2-8 هزینه كیفیت. 16

2-9 تاریخچه هزینه کیفیت. 16

2-10 انواع هزینه های كیفیت. 17

2-10-1 هزینه های اختیاری : هزینه های تطابق. 17

2-10-2 هزینه های اجباری : هزینه های عدم تطابق. 17

2-11 اصول رسیدن به کیفیت. 18

2-12 ابزارهای کنترل بهبود کیفیت یا مشکل یابی. 19

2-12-1 جدول داده. 20

2-12-2 فلوچارت. 21

2-12-3 دیا گرام های علت و معلول. 21

2-12-4 دیاگرام های پارتو. 23

2-12-5 هیستوگرام. 24

2-12-6 چارتهای کنترلی. 27

2-13 روش FMEA. 29

2-13-1 تعریف FMEA. 29

2-13-2- انواع FMEA. 29

2-13-3 انجام FMEA. 29

2-13 استاندارد کیفیی. 30

2-14-1 ابعاد کیفیت. 31

2-14-2 استاندارد بین المللی. 32

2-14-3 ایزو. 33

2-15 QFD.. 33

2-15-1 مزایای QFD.. 34

2-15-3 ابزار QFD از دید مشتری. 36

2-16 APGP. 37

2-16-1 مزایایAPQP. 37

2-16-2- مراحل APQP. 37

2-17 سنجش مشتری. 38

2-17-1 سنجش‌ رضایت‌ مشتری‌ و شكایت های‌ آنها. 40

2-17-2- راههای‌ جمع‌آوری‌ شكایات‌ مشتریها. 41

2-18 بهبود مستمر کریزن. 41

2-19 مودا. 44

2-20 تاریخچه و خاستگاه سیستم تولید بموقع. 45

2-21 مهمترین هدفهای سیستم تولید بموقع. 46

2-22 اصول سیستم تولید بموقع. 47

2-23 مزایای سیستم تولید بموقع. 48

2-24 محدودیتهای سیستم تولید بموقع. 49

2-25 مقایسه سیستم تولید بموقع با سیستم تولید دستی و سیستم تولید انبوه. 50

2-26 سیستم تولید بموقع و قابلیت ردیابی هزینه های سربار. 51

2-27 سیستم تولید بموقع و تخصیص هزینه های مراكز خدماتی. 52

2-28 سیستم تولید بموقع و میزان صحت و دقت در هزینه یابی محصول 53

2-29 هفت سین صنعتی یا 5S. 55

2-29-1 سازماندهی ( Seiri ) 56

2-29-2 نظم و ترتیب( Seito ) 57

2-29-3 پاكیزه سازی ( Seiso ) 58

2-29-4 استانداردسازی ( Seiketus ) 59

2-29-5 انضباط ( Shitsuke ) 60

2-30 پیشینه اول. 61

3-1 مقدمه. 70

3-2 تعریف فایل. 70

3-3 انواع ابزار ها. 71

3-3-1 بررسی اسناد و مدارک. 71

3-3-2 مشاهده. 71

3-3-3 مصاحبه. 71

3-3- 4 پرسشنامه. 72

3- 4 روش فایل. 72

3-5 قلمرو زمانی فایل. 72

3-6 قلمرو مکانی فایل. 72

3-7 قلمرو موضوعی فایل. 72

4-1 تفسیر نتایج. 74

4-2 پیشهادات محقق برای مسئولین. 76

منابع ماخذ:. 77

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky