عنوان : بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیط های بسته در word
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیط های بسته در word دارای 181 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیط های بسته در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

مقدمه :

محیط اطراف ما، خانه هایی كه در آن زندگی می كنیم، همه نیاز مبرمی به برقراری روابط صحیح فرمها، رنگ ها و هم چنین سازمان بندی دقیق بر مبنای اصول بصری دارند.
- انسان به واسطه ی زبان گرافیك می تواند با محیط اطراف خود سخن بگوید و با دیگران ارتباط برقرار كند. استفاده از گرافیك شهری در مساحت فضای داخلی خانه‌ها و فضای بیرونی آن ها یعنی كوچه ها، خیابان و فضای سبز اطراف، در تزئین و زیبا سازی ادارات موسسات و اماكن عمومی نظیر پاركها، نمایشگاهها، فروشگاهها و… برای تمامی افراد در كلیه سطوح اجتماعی و در هر سنی به نوبه خود موثر بوده و مورد نیاز واقع
می شود و در ساختار محیطی مناسب و مطلوب نقش بسزایی دارد. محیط مناسب یعنی فضایی كه بشر بتواند در آن جا فارغ از فشارهای ناخواسته زندگی، رشد كرده و شكوفا شود.
گرافیك و تبلیغات شهری یكی از قدیمیترین و خالص ترین فرم های ارتباطات است. از اولین نقاشی بر روی دیوار غارها گرفته تا آخرین ویدئو پروجكشن Video Projection  و ویدئو وال ها Video Walls .
تبلیغات شهری یكی از قدیمی ترین ابزارهای تبلیغات، برای معرفی خدمات و كالاهاست كه شامل انواع پوسترها، بیلبوردها، طراحی بدنه اتوبوس ها، اتومبیل ها، استندها و حجم های تبلیغاتی می شود.
تبلیغات شهری و محیطی در جهان یك مقوله اقتصادی و بازرگانی تلقی می شود و هم چون سایر فعالیت های حرفه ای در غرب، ویژگی های خاص خود را دارد. تبلیغات و گرافیك شهری امروز بیشترین خدمت را به تراست ها  و كارتل های اقتصادی عرضه می كند. اطلاعات بصری كه توسط طراحان گرافیك به شهروندان داده می شود، باید دارای جنبه های زیبایی شناسی و جلب كنندگی و نیز تأثیر گذاری لازم باشد. این ها
می توانند در غالب تصاویر تابلوهای تبیلغاتی، اطلاعات فرهنگی، سیاسی اجتماعی و اقتصادی را به جامعه منتقل ساخته، زیباسازی شهری را نیز موجب گردند. بدین شكل است كه در دنیای حاضر، هنر گرافیك ملزم است كه بخشی از فعالیت خود را در خدمت معماری و محیط زیست و فضای شهری قرار دهد و در نظم بخشیدن و ایجاد تسهیلات و زیبا كردن فضای شهری شركت داشته باشد.


منابع و ماخذ:
 
( تندیس ) دو هفته نامه هنرهای تجسمی
محدوده تكنولوژی در گرافیك
جامعه شناسی ارتباط: تالیف باقرساروخانی
ارتباط شناسی 1368
یك جهان، چندین صدا - سروش
بررسی تحولات هنر ایران
اولین همایش گرافیك ایران
طبقه بندی مفاهیم در ارتباطات - سروش
نشریه رسانه
نشریه هنر هشتم
پژوهش در تبلیغ
داندیس، دوئیس - مبادی سواد بصری - سروش
نشریه گرافیك - انتشارات صدا و سیما
مبانی تبلیغ
طراحی و ارتباط تصویری - سروش
پایان نامه خانم زهرا ولی

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسی لزوم گرافیک محیطی برای محیط های بسته در word
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky