مقاله تأثير آموزش رفتار فراشناختي بر عملکرد دانش آموزان در ابعاد خود تنظيمي، فراشناختي و تحصيلي درس آموزش حرفه و فن در word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثير آموزش رفتار فراشناختي بر عملکرد دانش آموزان در ابعاد خود تنظيمي، فراشناختي و تحصيلي درس آموزش حرفه و فن در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تأثير آموزش رفتار فراشناختي بر عملکرد دانش آموزان در ابعاد خود تنظيمي، فراشناختي و تحصيلي درس آموزش حرفه و فن در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:14
چکیده:
به عنوان بخشی از فعالیت های کلاسی، اجرای آزمون های تکوینی، ابزاری در جهت شناخت نقاط قوت و ضعف فرایند یاددهی- یادگیری است. در انجام این آزمون ها، مشکلاتی در کلاس درس وجود داشت. از جمله حفظ دقیق عبارات کتاب توسط دانش آموزان وارائه آن ها به معلم و کلاس [حفظ طوطی وار]. به طوری که اگر یک کلمه را فراموش می کردند، دیگر قادر به پاسخ گویی نبودند. به عبارتی، به لحاظ روانشناسی، یادگیری دانش آموزان در سطوح پایین شناختی (دانش و در نهایت درک و فهم) صورت می گرفت. بنابراین، به دنبال این بودم که چرا عملکرد دانش آموزان در پاسخ گویی به سئوالات و در کل یادگیری مطلوب نیست؟ و چگونه می توان عملکرد آنان را در این مورد افزایش دهم؟
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید