مقاله طراحي سازه اي کشتي باري SWATH بررسي تاثير ضخامت و فاصله ي صفحاتداخلي برپاسخ ديناميکي در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحي سازه اي کشتي باري SWATH بررسي تاثير ضخامت و فاصله ي صفحاتداخلي برپاسخ ديناميکي در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي سازه اي کشتي باري SWATH بررسي تاثير ضخامت و فاصله ي صفحاتداخلي برپاسخ ديناميکي در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
درطراحی و ساخت سازه های بزرگی چون کشتی ها پاسخ دینامیکی سازه از اهمیت بالایی برخوردار است همچنین برای کشتی های دارای دو بدنه ی تحتانی چون Catamaran SWATH رفتار متفاوتی را نسبت به کشتی های تک بدنه ی رایج شاهد هستیم در این مقاله تاثیر پارامترهایی چون فاصله ی صفحات داخلی بدنه و نیز ضخامت این صفحات برفرکانسهای طبیعی سازه بررسی شده است. برای این تحلیل از روش اجزای محدود و نرم افزار ANSYS Workbench استفاده شدها ست. برای حذف آثار مودهای محلی مربوط به پوسته ها و بدنه ی اصلی از روش کاهشی استفاده شدها ست پس از استخراج نتایج مشاهده گردید که تغییر در فاصله ی صفحات طولی و عرضی هریک بردسته ای از فرکانسهای طبیعی اثر می کنند اما با تغییر ضخامت این ورقه ها و بدنه اصلی همه فرکانسهای طبیعی سازه به نسبت یکسان افزایش و یا کاهش می یابند. همچنین مشاهده گردید که ضخامت صفحات داخلی بیش از ضخامت بدنه اصلی برفرکانسهای طبیعی اثر می گذارند.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید