عنوان : پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word دارای 92 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word :

کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد.

مقدمه :

سیستم ترمز اتومبیل باید قادر به توقف اتومبیل ،‌جلوگیری از سرعت اضافه در سرازیری ها و همچنین نگه داشتن وسیله نقلیه در موقع انحراف از سطح تراز بوده و طوری طرح ریزی گردند كه شدت و میزان ترمز توشط راننده جهت به كنترل درآوردن ماشین قابل تغییر باشد.

در اثر عمل ترمز یك جسم سایشی ثابت بنام لنت به یك عضو گردان و یك درام یا رتور فشرده می گردد.عمل جشم سایشی روی سطح چدنی محرك ، انرژی حركتی اتومبیل را به انرژی گرمایی در ترمز ها تبدیل می كند.این گرما توسط هوایی كه در ماورای ترمزها جزیان دارد مرتفع می شود.راننده ترمز را به واسطه مكانیسم های مكانیكی ،خلا و هیدرولیك كنترل می نماید قدرت ترمز زمانیكه روكش ساكن بروی سطح ترمز توسط نیروی پدال حركت كند، افزایش می یابد.حداكثر میزان ترمز دقیقاً قبل از توقف چرخ واقع شده كه باعث لغزش لاستیك بر سطح جاده می شود.بنابراین ترمز كردن بستگی به تماس بین چرخ و سطح جاده دارد.وقتی لاستیك بر سطح جاده می لغزد نیروی ترمز كاهش یافته و كنترل هدایتی چرخها از بین میرود.

ترمز های اتومبیل

برای ترمز مطمئن ، چندین نوع ترمز استفاده می شود.هر وسیله نقلیه باید ،‌اجازه قانونی دو سیستم جداگانه ترمز جهت ایمنی داشته باشد ، یكی سیستم اصلی ترمز كه سیستم نامیده شده و به طور هیدرولیكی كار می كند و دیگری سیستم پارك ترمز كه به روش مكانیكی هدایت شده و باید قادر به توقف ماشین در صورت نقص سیستم اصلی ترمز باشد.

ترمز های كاسه ای:

اختلاف اصلی بین طرح ترمزهای كاسه ای ، اتصال كفشك با محل لنگر و سیلندر چرخ می باشد .كفشكها بوسیله یك پلیت پستی ارتباط پیدا كرده و تقویت می شوند.پلیت پستی به یك سگ دست در ترمز های جلویی و در ترمز های پشتی به اكسل پیچ شده است.محل لنگر كفشك مزتبط با محور جلویی چرخ برای مشخص كردن نوع كفشك و قطعات آن استفاده می گردد.انتهای لنگر كفشك ترمز Heel نامیده می شود.فشار سیلندر چرخ به انتهای كفشك ارسال می شود.وقتی محور ترمز كاسه ای از لبه بطرف Heel كفشك باشد كفشك هدایت كننده نامیده می شود و وقتی خلاف این جهت باشد كفشك Traling نامیده می شود.یك كفشك هدایت كننده به كفشك این امكان را می دهد كه به داخل سطح درام هنگامیكه دور محور خود میگردد ، فرو رود.این امر سبب می شود كه كفشك خود تامین انرژی گردد و خود را بیشتر داخل درام فرو برد.در نتیجه اصطكاك افزایش یافته و با همان میزان نیروی ترمز استعمال شده ،‌وسیله نقلیه زود تر متوقف می گردد،‌عمل خود تامین انرژی ممكن است با یدكی كه به دنبال ماشین می باشد و به علت شل بودن از ماشین جدا شده و روی زبانه اش می افتد.زبانه بر سطح جاده كشیده شده و دنباله جدا شده بسرعت متوقف می گردد ،‌این نوع خود تامینی انرژی در ترمز ها عمل سروو نامیده می شود.

كفشك با محور درام بغیر از لنگر خود تامین نیستند،‌عمل بین كفشك . درام باعث از بین رفتن اصطكاك لنت میگردد.اگر به عنوان مثال،یدك از پشت بیفتد و زبانه اش در هوا قرار گیرد به آسانی كشیده شود و یا در پستی و بلندی ها جهش نماید ،‌به آرامی توقف می نماید ترمز های كاسه ای در بیشتر اومبیل های مدرن از كفشك ترمز سروو با دو كفشك عمل كننده در جلو استفاده می كنند كه هر یك عمل سروو دارند.یكی از كفشك ها ،‌كفشك اولیه و دیگری كفشك ثانویه می باشد.انتهای اصلی ار میان یك كیله قابل تنظیم بنام تنظیم كننده:......به لبه كفشك می رود. Heel كفشك ثانویه در مقابل میله لنگر قرار می گیرد و در مواقع استعمال ، سیلندر چرخ ترمز های دوبل توسط فشار آوردن به لبه كفشك مقابل درام ،‌باعث ترمز كردن می شود.كفشك اولیه عمل دوگانه دارد چون خودش انرژی لازمه را تامین می نماید ایم عمل دوبل با یك نیروی بیشتر ار سیلندر چرخ به لبه انتهایی كفشك ثانویه فشار وارد می كند و این عمل به نوبه خود باعث عمل دوبل خود تامینی انرژی كفشك می گردد.عمل دوبل هر دو كفشك ترمز باعث می گردد تا كفشك ثانویه 75% از نیوری لازمه جهت ترمز كردن فراهم نماید و بلاعكس \ هنگامی كه لبه كفشك اصلی با لنگر تماس حاصل نماید ،‌كفشك های نرمز عملشان را عوض می نمایند.

ترمز های دیسكی:

ترمز های دیسكی انرژی وسایل نقلیه را از طریق كفشك هایی كه دارند به دیسك محوری نیرو وارد می كنند بدست می آورند.دیسك محوری اغلب روتور نامیده می شود.

كفشك درون محفظهای به نام گالیبر نگهداری می شود .كالیبر در سگوست یا اكسل تقویت میشود،‌دیسك یا رتور قسمتی از ترمز به حساب می آید یا به آن وصل می گردد.

فشار هیدرولیكی در سیلندر چرخ كفشك ها را در مقابل صفحه دیسك ترمز حركت می دهد.ترمز های دیسكی عمل دوگانه ندارند بنابراین 4 الی 5 برابر بیستر از مقدار نیروی مورد نیاز توسط ترمزهای دوبل ،‌احتیاج به نیرو دارند ،‌اغلب ماشین های مسافر بری از بوستر ترمز سروو با ترمز های دیسكی برای فراهم كردن این نیروی مورد نیاز استفاده می نمایند.

ترمز دستی:

نقص ترمز یك ایراد عمومی در بین ماشینهای قدیمی به سمار می رفت دولت فدرال این موضوع را دریافت بنابراین قانونهایی به این مضمون وضع كرد كه تمام اتومبیل ها و كامیونها باید یك ترمز اضطراری داشته باشند .این ترمز مجزا از ترمز اصلی كار می كند.ترمز اصلی در ماشینها مدرن بندرت ایراد پیدا می كند ولی با ای نحال ترمز كمكی (ترمز دستی)هنوز مورد استفاده است و اغلب در مواقعی كه اتومبیلپارك شده است استفاده می گردد.بنابراین بنام ترمز پارك معروف است در حالی كه ترمز دستی با سیستم دوبل ترمز اصلی به كار می رود .كفشك های ترمز اصلی و لنت ها نیز برای ترمز دستی مورد استفاده قرار می گیرند .اهرم ترمز دستی كه توسط راننده به حركت در می آید بوسیله یك كابل متعادل كننده كابل ترمز مرتبط است.از متعادل كننده یك كابل جداگانه به كفشك ترمز واقع در چرخ عقب می رود.متعادل كننده به هر یك از كابلهای ترمز نیرویی مساوی وارد می كند .كابل ترمز هدایت شده بداخل ترمز های چرخ به میله ای متصل می شوند كه در برگشت محور ترمز را بكار می اندازند تا بطور مكانیكی كفشك ها باز شوند.كاربرد ترمز های دیسكی چهار چرخ در ماشینهای سواری معمولی به علت نیاز به نیروی اعمالی غیر وابسته ترمز دستی به تعویق افتاده است.مهندسین سیستم های ترمز دستی را برای ترمز های عقب توسعه داده اند.این ترمز ها یك تنظیم اتوماتیك برای سایش لنتشان دارند و آنها را می توان با قیمتی معادل بهای ترمز های كاسه ای تولید نمود ،‌اولین ترمز های دیسكی چهار چرخ بطور اختیاری و به همان صورتیكه اولین ترمز های دیسكی در اتومبیل های شخصی ظاهر در اتومبیل های بیمه نصب شدند.سیستم ترمز دستی كه با ترمزهای دیسكی عقب استفاده می شود مكانیسمی برای ترمز كردن دارد تا به طور مكانیكی در میان پیستون كالیبر ترمز دیسكی تنظیم كردد.

مشخصات سیستم ترمز :

نوع ترمزی كه توسط سازنده استفاده می شود بر پایه نیروی مورد نیاز توقف ،‌انواع اصطكاك ،‌مورد استفاده شده ،‌مكان سودمندی برای ترمز ها و حداكثر تلاش راننده می باشد.وقتی چرخها قفل شده و سر خوردهاند ،‌صرفه نظر از تعداد چرخها یا وزن وسیله نقلیه ،‌مسافت توقف یكسان است،‌حداكثر قدرت ترمز دقیقا قبل ار قفل شدن چرخها واقع می گردد و این لحظه شورع سر خوردن نامیده می شود.تغییر در باروری یك چرخ یا تایر نقطه شروع سر خوردن را تغییر خواهد داد.و همچنین وقتی ماشین مسیر دورانی دارد یا در طی عمل ترمز وزن از بین چرخهای جلو و عقب منتقل می شود بار تغییری می كند.این امر سبب می شو كه ماشین در حین عمل ترمز تمایل به شمت جلو داشته باشد.پرتاب سمت جلو مقداری از وزن وسیله نقلیه را از چرخهای عقب به چرخ های جلو انتقال می دهد كه آنرا انتقال می دهد كه آنرا انتقال وزن حین ترمز می نامند.

کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word
فهرست مطالب:

خلاصه طرح :.................................................................................................. 3

فصل اول....................................................................................................... 4

معرفی محصول................................................................................................. 4

مقدمه :......................................................................................................... 5

ترمز های اتومبیل............................................................................................... 5

ترمز های كاسه ای:.............................................................................................. 6

ترمز های دیسكی:.............................................................................................. 7

ترمز دستی:..................................................................................................... 8

مشخصات سیستم ترمز :........................................................................................ 9

كشتاورترمز:................................................................................................... 10

ترمز های كاسه ای دوبل:...................................................................................... 11

لنت ها:....................................................................................................... 12

كفشكها:...................................................................................................... 12

سیلندر چرخ:................................................................................................. 12

سیلندر اصلی:................................................................................................. 13

مكش:........................................................................................................ 14

كفشكهای ترمز:............................................................................................... 15

فصل دوم..................................................................................................... 17

لیست پرسنل غیر تولیدی...................................................................................... 17

اداری(سرویس دهنده پرسنل)................................................................................. 18

پشتیبانی(سرویس دهنده به تولید).............................................................................. 18

لیست قطعات محصول........................................................................................ 19

فرم محاسبه مواد اولیه و قطعات مورد نیاز..................................................................... 20

لیست مواد اولیه و قطعات خریدنی مورد نیاز.................................................................. 21

لیست مواد اولیه و قطعات خریدنی مورد نیاز.................................................................. 42

نام محصول:سیلندر ترمز...................................................................................... 43

فرآیند عملیات................................................................................................ 44

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 45

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 46

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 47

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 48

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 49

جدول فرآیند عملیات......................................................................................... 50

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 51

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 53

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 54

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 55

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 56

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 58

جدول برنامه ریزی حمل و نقل................................................................................ 60

فصل سوم..................................................................................................... 61

تعیین مساحت كارخانه........................................................................................ 61

1-محاسبه مساحت بخشهای تولیدی........................................................................... 62

محاسبه فضای مورد نیاز كارگاه ریخته گری :................................................................... 62

محاسبه فضای مورد نیاز كارگاه پخت پرس:.................................................................... 62

محاسبه فضای مورد نیاز كارگاه ماشین كاری:................................................................... 63

جدول تعیین مساحت مورد نیاز بخشهای تولیدی............................................................... 64

جدول تعیین مساحت مورد نیاز بخشهای تولیدی............................................................... 65

فرم برآورد هزینه ماشین آلات و تجهیزات تولیدی.............................................................. 67

جدول برآورد هزینه ساختمان های مورد نیاز................................................................... 69

برآورد هزینه تاسیسات........................................................................................ 70

جدول برآورد هزینه های نیروی انسانی........................................................................ 72

جدول برآورد هزینه سرمایه گذاری ثابت و نحوه تامین آن...................................................... 73

جدول برآورد هزینه های متفرقه............................................................................... 74

جدول برآورد هزینه های سال اول تولید........................................................................ 75

فصل چهارم................................................................................................... 76

بازاریابی محصول............................................................................................. 76

بازار یابی محصول............................................................................................ 77

فرم تجزیه و تحلیل وضعیت بازار و تعیین وضعیت بازار و تعیین برنامه تولید.................................... 79


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کننده سیلندر ترمز اتومبیل در word
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky