عنوان : پروژه کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word دارای 72 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word :

کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word

کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word در 66 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقاضای مردم بویژه روستانشینان جهت دستیابی فرزندانشان به آموزش وپرورش تشدید گردید در مقابل این تقاضاهای روز افزون آموزش وپرورش از یك سو با محدودیت امكانات و منابع انسانی پراكندگی وكمی جمعیت و گستردگی روستاها مواجه بوده است واز سوی دیگر تعهدات نظام در قبال پاسخگویی به نیازها و لزوم پای بندی به محرومیت زدایی و تحت پوشش كامل آموزش وپرورش كشور با علاقه مندی كامل مصمم شدند در مورد نحوه ی ادامه تحصیل خیل فارغ التحصیلان دوره ی ابتدایی و لزوم توسعه ی آموزش راهنمایی تحصیلی در نقاط روستایی و عشایر با استفاده از مدارس شبانه روزی چاره جویی نماید.

کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word
فهرست مطالب:

پیشگفتار ....................................................

فصل اول :طرح تحقیق ...................

موضوع تحقیق...................................... الف

معرفی مدارس شبانه روزی ................................. د

خود اتكایی مدارس راهنمایی تحصیلی شبانه روزی........ ه

فصل دوم:تاریخچه قارچ

قارچ یك غذای ارزشمند...................................... 1

تاریخ .................................................. 5

فصل سوم:کشت وپرورش قارچ صدفی ........ 12

پرورش قارچ صدفی ....................................... 13

فضای مورد نیاز ............................................ 13

محیط ونحوه کشت قارچ صدفی ............................ 14

بذر زنی ................................................. 14

کنترل –دماونور قارچ صدفی .............................. 15

آبیاری-میزان تولید ......................................... 15

کشت در قفسه یا تاقچه...................................... 18

کشت در بطری ............................................. 18

کشت روی کنده درخت ..................................... 19

عوامل مهم در کشت قارچ .................................. 19

اسپان .................................................. 21

انواع محیط کشت ........................................... 21

انواع بستر کشت ............................................ 23

شراط محیطی مختلف برای انواع قارچ ................... 25

شرایط رشد مطلوب برای انواع قارچ ..................... 27

کیت قارچ .................................................. 31

روش نگهداری از قارچ صدفی ............................ 32

مشکلات احتمالی در پرورش قارچ ........................ 33

فصل چهارم:ارزش اقتصادی تولید قارچ ....... 37

اهداف طرح وسیستم مدیریت در قارچ طلایی ............ 38

کشت-فضاومحیط کاشت قارچ .............................. 40

بذر زنی ................................................. 42

کنترل ودما .................................................. 43

هزینه های تولیدی قارچ صدفی ............................ 44

کشت قارچ دکمه ای ........................................ 47

فازهای کمپوست سازی ..................................... 47

پنجه دوانی-برداشت-نظافت سالن .......................... 48

براورد هزینه های تولید قارچ دکمه ای ................... 49

پیش بینی میزان تولید........................................ 52

فصل پنجم:پرورش قارچ در منزل .............. 54

فصل کاشت ................................................. 55

اطاق پرورش کاشت ........................................ 55

نحوه اسکلت بندی ........................................... 58

چكیده ی تحقیق ............................................. 67

منابع ومآخذ .................................................. 70

پیشگفتار

موضوع تحصیل فرزندان امروز یكی از دغدغه های مهم خانواده های كشورمان را تشكیل می دهد. این دغدغه بیشتر به دلیل وابستگی آینده ی فرزندان به میزان توفیق آنها در تحصیل و طی مراحل دوره ی موتوسطه و ورود به دانشگاه به وجود می آید.

اگر چه این دل نگرانی ها برای اعتلا و ارتقای تحصیلی فرزندان و در كل نظام آموزش وپرورش نقطه ای امید بخش و خوشایند است . در چهره ای دیگر نوعی اضطراب و تشویق برای خانواده ها و دانش آموزان فراهم می نماید كه چنانچه فردی نتواند مراحل تحصیل را به شكلی موفق و با نمراتی عالی طی نماید و راهیابی او به دانشگاه دچار اشكال گردد دیگر نمی تواند فردی موفق و شهروندی مؤثر به لحاظ اجتماعی به شمار آید.

به نظر می رسد نظام تربیتی ما باید به گونه ای برنامه ریزی نماید كه از سویی پیشرفت تحصیلی و كارآیی اموزشی را بالا ببرد و راه های مؤثر بر پیشرفت تحصیلی را برای اعتلای آموزشی در پیش گیرد واز دیگر سو نظام اجتماعی ما داشتن مدارك تحصیلی دانشگاهی را تنها ملاك شاخص برای توفیقات اجتماعی و شغل یابی مطمح نظر قرار ندهد بلكه شایستگیهای فردی ابتكارات انسانی و تلاشهای سازنده ی افراد را هم به عنوان ملاك های اعتباری برای شاخص های اجتماعی معیار های شغل یابی وتامین نیازمندی های شغلی مورد توجه قرار دهد.

اگر به متقاضیان ورود به دانشگاه ها بنگریم می بینیم كه خیل عظیمی از مشتاقان آرزومند ومتقاضی راهیابی به دانشگاه هستند اما ظرفیت پذیرش دانشگاهها علی رغم توسعه ی فراوان آن در سالهای اخیر تنها قادر است بخش محدودی از این متقاضیان را جذب نماید. لذا بسیاری از افرادی كه به دانشگاه راه نیافته اند با احساس خاص از عدم توفیق و نوعی شكست تصوری نامطلوب نسبت به آینده با خود همراه خواهند داشت. در صورتی كه اگر واقع بینانه به موضوع بنگریم ما در جامعه ی خود به عده ی معدودی كه دارای تحصیلات دانشگاهی باشند نیازمندیم نقطه همان عده ی مورد نیاز را باید در دانشگاه ها بپذیریم ومورد تربیت قرار دهیم تا بتوانیم به تناسب نیاز به جذب آنها بپردازیم.بنابر این اگر بیش از عده ی مورد نیاز دانشجو بپذیریم هم سرمایه ی بیشتری را به هدر خواهیم داد و هم در جذب نیروهای مازاد دچار اشكال خواهیم شد. در واقع در هیچ جامعه ای این طور نیست كه همه ی فارغ التحصیلان نظام متوسطه وارد دانشگاه شوند. بلكه صرفا افراد علاقه مند و مشتاق ادامه ی تحصیل كه درصدی محدود از فارغ التحصیلان نظام متوسطه را تشكیل میدهند متقاضی ادامه ی تحصیل و راهیابی به دانشگاه هستند.

ریشه یابی این موضوع در جوامعی كه فقط عده ی محدودی از جوانان متقاضی راهیابی به دانشگاه می باشند به شكل و نحوه ی نگرش اجتماعی و شغلی آن جوامع بر می گردد.یعنی اینكه ملاك ارزش و تشخص اجتماعی فقط به تحصیلات دانشگاهی نیست و در ثانی ملاك استخدام وشغل یابی هم به مدارك دانشگاهی محدود نمی شود.

به طور قطع اگر این ملاك ها به صورت ساختاری در جامعه اصلاح گردد و معیار توفیقات انسانی از مدرك تحصیلی به نحوه ی تلاش وتكاپو وخلاقیت های فردی گسترش یابد واز سوی دیگر ارزشهای اجتماعی برای خانواده ها به جای خلاصه شدن در تحصیلات دانشگاهی به ارزش های اخلاقی تلاش وخلاقیت های فردی پای بندی و وفاداری به ارزش های ملی و اعتقادی تعمیم پیدا كند می توان از سیل متقاضیان برای تحصیلات دانشگاهی كاست كه در این صورت از زیان های اقتصادی و آثار روانی وعاطفی ناشی از عدم راهیابی به دانشگاه تا حدود زیادی پیشگیری می شود وبه جای آن واقع بینی بر مناسبات انسانی حاكم می گردد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود پروژه کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) در word
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky