عنوان : گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word :

گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word

تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو( ایران ناسیونال سابق)

شركت سهامی عام كارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تأسیس كارخانجات اتوبوس‌سازی و ساخت قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ 27 مرداد ماه 1341، با سرمایه اولیه یك صد میلیون ریال و تعداد یك هزار سهم، یك هزار ریالی به ثبت رسید و از مهرماه 1342 عملاً فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز كرد

براساس اساسنامه شركت كه در تاریخ هیجدهم آبان ماه 1354 در مجمع عمومی فوق‌العاده به تصویب رسید، سرمایه شركت مبلغ دوهزار میلیون ریال برآورد شد كه این مبلغ تا سال 1357 به بیش از 13 میلیارد ریال افزایش یافت. به استناد صورت جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 30/3/1357 سرمایه شركت ایران خودرو از مبلغ 13 میلیارد و 440 میلیون ریال به مبلغ 15 میلیارد و 680 میلیون ریال منقسم به 15 میلیون و 680 هزارریال سهم یك هزارریالی افزایش یافت.

ایران خودرو از اولین شركت‌هایی بود كه قانون گسترش مالكیت واحدهای تولیدی را به نحو كامل اجرا كرد و 49 درصد سهام آن به كاركنان و مردم واگذار گردید. این شركت به موجب بند الف، قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام 16/4/1358 شورای انقلاب اسلامی به اعتبار نوع صنعت، ملی اعلام شد و به موجب مصوبه 28/2/1365 هیئت وزیران. سهام شركت از طرف دولت با نام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر شد و تحت پوشش این سازمان با مدیریت منتخب دولت به كار خود ادامه داد. شركت سهامی عام كارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ 27/2/1362، به نام شركت ایران خودرو “سهامی عام” تغییر یافت.

در تاریخ 20/11/1370 طی مصوبه‌ای از سوی هیئت دولت اسامی و شرایط فروش سهام شركت‌هایی را كه می‌توانستند به بورس بروند تعیین شد و ایران خودرو اولین شركت خودروسازی بود كه توانست خود را با بازار بورس تطبیق دهد. براساس اعلام سازمان مالی در مرداد ماه سال 1372 سرمایه شركت بالغ بر 57 میلیارد ریال و تعداد سهام 57 میلیون سهم نیز بوده است و كل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

ساخت سواری.

بر اساس قرار دادی با كارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه كرایسلر ایران خودرو موفق به دریافت مجوز مونتاژ اتوموبیل هیلمن هانتر و ساخت آن در ایران به نام پیكان شدو بر اساس پروانه مورخ 25 اسفند ماه 1344 وزارت اقتصاد به كارخانجات صنعتی ایران ناسیونال اجازه داده شد در مورد ساخت اتوموبیل پیكان اقدام كند

. در سال 1346 تأسیسات اتومبیل‌سازی پیكان با ظرفیت اولیه سالانه تولید 6 هزار دستگاه در سالن تولید پیكان استقرار یافت و پس از افتتاح این سالن در تاریخ 23/2/1346، اولین اتومبیل‌های سواری با امتیاز ساخت گروه سواری روتس سابق (كرایسلر بریتانیای فعلی) به تولید رسید.

اولین اتومبیلی كه در سال 1346 ساخته شد “پیكان” بود كه در دو مدل دولوكس و كارلوكس به بازار عرضه شد. در این سال وانت پیكان و تاكسی پیكان هم به آن اضافه شد و در سال 1347 و 1348 علاوه بر این سه نوع، پیكان كار هم به بازار عرضه شد و پیكان اتوماتیك نیز در سال 1349 به تولیدات افزوده شد. در سال 1350 و 1351 شش مدل پیكان تولید می‌شد: دولوكس، وانت، كار، جوانان، تاكسی و اتوماتیك.

پس از تعطیل خطوط تولیدی شركت تالبوت و لغو قرارداد بین آنان برای تأمین قطعات قوای محركه در سال 1364، استمرار تولید پیكان در داخل كشور در دستور كار قرار گرفت. پس از تحقیقات و مطالعات گسترده، استفاده از نیروی محركه جدید به جای نیروی محركه اصلی پیكان مورد تأیید واقع شد. براساس قراردادی با شركت فرانسه، این شركت توافق نمود نیاز ایران خودرو به شصت هزار دستگاه موتور و سیستم تعلیق پژو 504 برای نصب بر روی بدنه پیكان فعلی به مدت شش سال تأمین نماید.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود گزارش کارآموزی تاریخچه تاسیس شركت ایران خودرو .ایران ناسیونال سابق در word
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky