عنوان : استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word :

استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word


واژه‌های كلیدی: راكتانس پراكندگی – راكتانس پوتیه- منحنی مدار باز- منحنی ضریب قدرت صفر

راكتانس پراكندگی آرمیچر در ژنراتورهای سنكرون نماینده بخشی از شار ماشین است كه تحریك را در بر نمی‌گیرد و مسیر شار آن عمدتاً از فاصله هوایی بسته می‌شود. برای به دست آوردن پارامترهای مدار معادل و انجام مطالعات مختلف اعم از بررسی اشباع، دینامیك و غیره در ژنراتور سنكرون، در اولین قدم به اطلاعات مربوط به راكتانس پراكندگی نیاز خواهیم داشت. به طور معمول این راكتانس توسط سازنده ارایه می‌شود. با این وجود در بسیاری از واحدهای نیروگاهی قدیمی در شبكه برق ایران، این راكتانس به صورت مشخص توسط سازنده ارایه نشده است.

در این مقاله سعی شده است با استفاده از تكنیك تخمین پوتیه در بالاترین نقطه‌ای در ناحیه اشباع ماشین كه امكان استخراج راكتانس پوتیه موجود باشد،‌مقداری تقریبی برای راكتانس پراكندگی ماشین محاسبه شود. این روش برای دو گروه ژنراتور انجام شده است كه در گروه اول راكتانس مورد نظر توسط سازنده داده شده است ودر گروه دوم اطلاعاتی از راكتانس مورد نظر در دست نیست. در نهایت میزان خطا و مقادیر راكتانس به دست آمده در واحدهای مختلف ارایه شده است.

تخمین پارامترهای مدار معادل ماشین سنكرون از تست‌های SSFR و ارایه یك مدار معادل كاهش درجه یافته با استفاده از Vector Fitting

واژه‌های كلیدی: شناسایی مدار معادل،( Vector Fitting VF) ، ماشین‌ سنكرون

شناسایی و تخمین دقیق پارامترهای مدار معادل ماشین سنكرون برای بسیاری از مطالعات مهم شبكه نظیر مطالعات پایداری و گذرا ضرورت دارد. در این میان استفاده از روشهای تست پاسخ فركانسی در حالت سكون ماشین كه به SSFR موسوم است، به صورت روشی موثر و پذیرفته شده در قالب استانداردهای IEEE115 تدوین یافته و در این رابطه شناسایی پارامترهای مدار معادل از روی نتایج تستهای مذكور تلاشهای تحقیقاتی بسیاری را مصروف خود كرده است. در این مقاله برای اولین بار روش Vector Fitting (VF) برای تخمین و استخراج پارامترهای مدار معادل محورهای qd پیشنهاد شده است. مثالهای ارایه شده در مقاله نشان می‌دهند كه با استفاده از VF ضمن آنكه می‌توان به مدار معادلی دست یافت كه قادر است پاسخهای فركانسی منتجه از تستهای SSFR را با دقت بسیار بالا تخمین زند، می‌توان به یك مدار معادل كاهش درجه یافته با دقت قابل قبول نیز دست یافت.

آنالیز و مدلسازی ماشین القایی در خطای روتوری با استفاده از جریان میله‌ها

واژه‌های كلیدی: ماشینهای القایی- مدلسازی جریان شاخه‌ها- شكست میله- شبیه‌سازی

ماشین‌های الكتریكی القایی به صورت گسترده در صنعت، تجارت و مصارف خانوادگی استفاده می‌شوند. معمولاً ماشینهای القایی در شرایط سخت بهره‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این امر باعث آسیب دیدن روتور در درازمدت می‌شود و در نهایت به شكست میله‌های روتور منجر می‌شود. در این مقاله شكست میله‌های روتور كه یكی از شایع‌ترین خطاهای داخلی ماشین القایی است، معرفی می‌شود. اخیراً برای مدلسازی و تحلیل ماشین‌های الكتریكی در شرایط خطای مذكور از مدل ولتاژ مبنی بر جریان مش و یا روشهای اندازه‌گیری آزمایشگاهی استفاده می‌شود كه روشهای فوق بسیار پیچیده و یا گران قیمت هستند. در این مقاله مدلی بر مبنای جریان شاخه‌های روتور ارایه شده و ماشین القایی سه فازه برای مطالعه تحت شرایط سالم و شكست یك میله مورد مطالعه قرار می‌گیرد. نتایج شبیه‌سازی نشان دهنده نوسان قابل توجه در جریانهای سه فازه استاتور و نوسان كوچكی در منحنی گشتاور و سرعت روتور است. نوسانات موجود در منحنی گشتاور و سرعت روتور تحت شرایط كاركرد مانا موثرتر از حالت راه‌اندازی ظاهر می‌شود.

بررسی تاثیر تغییر پارامترهای دینامیكی ژنراتور سنكرون بر رفتار حالت گذرای اتصال كوتاه آن

واژه‌های كلیدی: ژنراتور سنكرون- اتصال كوتاه و حالات گذرا

هدف از این مقاله، بررسی تاثیر تغییرات پارامترهای الكتریكی و مكانیكی ژنراتور سنكرون بر روی جریان اتصال كوتاه سه فاز و بدست آوردن خواص ژنراتور اتصال كوتاه است. این پارامترها شامل مقاومت‌های الكتریكی تحریك روتور، سیم‌پیچی استاتور، دمپرها و راكتانسهای و اندوكتانسهای نشتی‌ مربوطه، ولتاژ تحریك و لختی مجموعه رتور سنكرون اتصال كوتاه است. تحلیل صورت گرفته شامل بررسی دامنه جریان اتصال كوتاه و رفتار گذرای ژنراتور است. در این بررسی از مدل d-q ژنراتور برای شبیه‌سازی استفاده می‌شود. برای این تحلیل یك ژنراتور MVA2، V400 در نظر گرفته شده است.

word: نوع فایل

سایز:23.0 KB

تعداد صفحه:20

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود استفاده از تقریب پوتیه برای تخمین راكتانس پراكندگی ژنراتورها در word
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky