گرافیك - تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی در word دارای 110 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد گرافیك - تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي گرافیك - تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
گرافیك - تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی در word
«مقدمه»
روح انسان آشوبگر است و ساختار شكن، و با بیپروایی هستیِ پیرامونِ خود را دگرگون می سازد. در پیِ مفاهیم تازه، اندیشهها و مكاتبِ گذشته را در هم می ریزد. جویای تغییر و نیل به تعالی است. شیفته زیبایی و قدرت به هُنر روی می آورد تا زیبایی بیافریند.
با التیامِ دردهایش قدرت بگیرد و خود را در آینهی آن بنگرد. حال آن كه باتلاقِ روزمرگی و تكرار دهان میگشاید و انسان را از امید، آرزو و تلاطم تهی می كند. تقاضای بیشتر برای رهایی، فرو رفتن در كامِ نیستی است. از همین رو نو نگری، خلاقیت و تغییرپذیری لازمه ماندگاری و ادامه حیاتِ هر پدیده است. رُكود رِكود می آورد و حركت حركت.
تاریخچه تصویرسازی
تصویرسازی در طول تاریخ چیزی جز روایتگری یا داستان پردازی نبوده است. اما شروع داستان سرایی به صورت مكتوب خود با آغاز تمدن های اسطوره ای و پیدایش اشكال خطوط نوشتاری بوده است كه به كمك آنها افسانه های اساطیری در كتیبه های سنگی و مهرها یا پاپیروس نوشته می شد.
هنر تصویرسازی قبل از پیدایش خط در دوران پارینه سنگی و میان سنگی در نمونه هایی مثل نقاشی غارها چیزی جز نقاشی جادویی نبوده است. در آن دوران نقوش در ارتباط با انتقال جادویی قدرتهای مرموز جهان طبیعت به درون زندگی جمعی انسانها و در مواقع شكار برای سیطره بر قدرت حیوانات یا در مواقع دیگر به همراه مراسم در رقص های آئینی به منظوره چیرگی بر قدرتهای تخریبگر طبیعت و ... به تصویر كشیده میشوند.
تصویرسازی (تعریف)
هنر تصویرسازی از شاخه هنرهای كاربردی می باشد كه تصویرگر برای بیان ایدهها و ادراك خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود می جوید.
تصویرساز باید فرا گیرد كه ضمن ایجاد تصویر و رعایت اصول آن سلایق مختلف سفارش دهندگان و اذهان عمومی را زیر نظر داشته باشد. تصویرگر باید سعی كند پیام هایی را كه درصدد انتقال آن می باشد از نظر موضوع و محتوای فكری و شكل و قالب افكارش را بسیار غنی و با ارزش و با رعایت همه جانبهی اصول زیباشناسی ارائه نماید.
طبقهبندی انواع تصویرسازی
هنر تصویرسازی معاصر از اواخر قرن نوزدهم میلادی به دو شاخه تصویرسازی داستانی و تصویرسازی تبلیغاتی تقسیم شد كه به تدریج با معرفی تكنولوژی بصری و وسایل ارتباطات جمعی نظیر سینما و دوربین های سینما توگراف و تلویزیون از تصویرسازی داستانی شاخه تصویرسازی متحرك كه همانا پویانمایی باشد پدیدار گشت.
تصویرسازان به پنج گروه عمده تقسیم شده اند كه عبارتند از:
تصویرسازان نشریات: (كه در روزنامه ها و مجلات غالباً به عنوان كاریكاتوریست های اجتماعی سیاسی یا تصویرسازان خبری فعالیت دارند.)
تصویرسازان كتاب ها: (كه یا عنوان ها و موضوعات را به شكل طرح جلد یا مضامین داستانی را در كتابهای داستانی تصویرسازی می كنند).
تصویرسازان تبلیغاتی: (تصویرسازی پوسترهای تبلیغاتی، آگهی های تجاری و تصویرسازی مربوط به بستهبندی كالاهای مصرفی نظیر مواد غذایی و دارویی).
تصویرسازان بنیادها و موسسات و نهادها: (نظیر تصویرسازانی كه پیام های موسسات و نهادهای هنری و اجتماعی، خیریه، ورزشی، خدماتی، سیاسی و آكادمیك یا علمی را به مخاطبین خود منتقل می سازند.)
گرافیك - تصویرسازی بخشی از داستان سودابه و سیاوش شاهنامه فردوسی در word
فهرست مطالب:
گفتنی ...........................................................................................................
معرفینامه ...................................................................................................
مقدمه ...........................................................................................................
فصل اول: ....................................................................................................
تاریخچه تصویرسازی ................................................................................
تصویرسازی (تعریف) .................................................................................
اهداف تصویرسازی ....................................................................................
طبقهبندی انواع تصویرسازی .......................................................................
تكنیكهای تصویرسازی ..............................................................................
مداد رنگی ....................................................................................................
فصل دوم: ....................................................................................................
خلاقیت ذهنی در برابر الهام .........................................................................
خلاقیت ........................................................................................................
سنت شكنی، بدعت، نوآوری ........................................................................
معیار شناخت حس فردی ............................................................................
كلام آخر .....................................................................................................
فصل سوم: ..................................................................................................
مردم شناسی دینی هنر و پرسشهای هنرمندان ...........................................
فصل چهارم: ................................................................................................
تجلی رنگ در هنر ........................................................................................
طراحی .........................................................................................................
تصویرسازی ...............................................................................................
هنر گرافیك ..................................................................................................
فصل پنجم: ..................................................................................................
قدمت دیرینه ................................................................................................
انتخاب شاهنامه ...........................................................................................
تصویرسازی برای شاهنامه ........................................................................
میزان موفقیت ..............................................................................................
مقطع كار و آفرینش هنری ...........................................................................
گزارش كار ..................................................................................................
فردوسی و شاهنامهاش ...............................................................................
ویژگیهای هنری شاهنامه ...........................................................................
تصویرسازی در شاهنامه ............................................................................
بخشهای اصلی شاهنامه .............................................................................
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید