عنوان : پاورپوینت اصول بازاریابی 15 اسلاید در word
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 15

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 15 صفحه

فصل 12 كانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics) اصول بازاریابی كانالهای توزیع یك مجموعه از سازمانهای وابسته به یكدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یك محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.
تصمیمات كانال نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی در بر گیرنده الزامات بلند مدت نقش واسطه ها كارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف فراهم كردن واسطه ها تماسها تجربه ها تخصص متناسب با عملیات تناسب موجودی و تقاضا وظایف كانال اطلاعات ترویج تماس تناسب (عرضه و تقاضا) مذاكره توزیع فیزیكی تامین منابع مالی ریسك كردن سطوح كانال سازنده(تولید كننده) عمده فروش خرده فروش مصرف كننده تعارض و رفتار كانال كانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت كه: هر یك از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شكل ممكن انجام دهد.
همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع كانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همكاری نمایند.
تمركز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود تعارض افقی میان شركتهایی كه در یك سطح از كانال هستند رخ می دهد.
تعارض عمودی بین سطوح مختلف یك كانال رخ می دهد.
سیستمهای بازاریابی عمودی بنگاهی مالكیت یكسان در سطوح مختلف كانال قراردادی توافقنامه های قراردادی در بین اعضای كانال اداری بعهده گرفتن رهبری توسط اعضای مسلط و مافوق نوآوری ها در سیستم بازاریابی سیستم بازاریابی افقی سیستم بازاریابی هیبریدی(مخلوط) دو یا چند شركت در یك سطح از كانال برای افزایش پوشش به یكدیگر می پیوندند.
به طور مثال: بانكها در مغازه های خواروبار فروشی یك شركت به تنهایی برای افزایش پوشش از دو یا چند كانال بازاریابی استفاده میكند.
به طور مثال: خرده فروشی، بروشورها و نیروهای فروش(همزمان) تصمیمات طراحی كانال تجزیه و تحلیل نیازهای خدمات دهی به مشتریان تعیین اهداف و محدودیتهای كانال توزیع انحصاری توزیع انتخابی توزیع فشرده و گسترده شناسایی گزینه های اصلی ارزیابی گزینه های اصلی انتخاب انگیزه بخشی ارزیابی بازخورد تصمیمات مدیریت كانال پشتیبانی(Logistics) كل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
اهمیت لجستیك در حال افزایش است.
لجستیكهای اثربخش كلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.
لجستیك برای بیشتر شركتها یك عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.
انفجار در تنوع محصول یك نیاز برای بهبود مدیریت لجستیك را ایجاد نموده است.
تكنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در كارایی توزیع ایجاد نموده است.
اهداف سیستم لجستیك فراهم نمودن سطح هدفمندی از خدمت به مشتری با كمترین هزینه حداكثر نمودن سود، نه فروش هزینه های بالای توزیع/ سطوح بالای خدمات دهی به مشتریان هزینه های پایین توزیع/ سطوح پایین خدمات دهی به مشتریان وظایف لجستیك پردازش سفارش انبارداری مدیریت موجودی حمل و نقل طراحی سیستم به منظور حداقل نمدن هزینه های دستیابی به هدف روشهای حمل و نقل ریلی بزرگترین حامل ملتها، هزینه موثر برای ارسال محصولات حجیم، واگنهای مسطح حمل اتومبیل و.
.
.
كامیونی برنامه زمانی و مسیریابی انعطاف پذیر، كارامد برای اموال با ارزش در مسیرهای كوتاه آبی كم هزینه برای مرسولات حجیم، اموال كم ارزش، كن

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی 15 اسلاید در word
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky