عنوان : دانلود مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:16

چکیده:

دانش نوین داده کاوی، فرایند کشف دانش از دادههای خام و پردازش نشده میباشد. دادهها خام با استفاده از روشهای داده کاوی کاوش شده و دانش نهفته در آنها استخراج میگردد. با استفاده از تجزیه و تحلیل قوانین وابستگی که یکی از روشهای رایج در داده کاوی می باشد، می توان سبد خرید مشتریان را تحلیل نموده و کالاهایی که با هم توسط مشتریان خریداری می شوند را تعیین نمود. بدین وسیله می توان کالاهایی که با اطمینان بالایی با هم خریداری میشوند را در یک دسته قرار داد. با توجه به این مطلب که فرهنگ خرید مردم در مناطق مختلف شهری با هم متفاوت است، نیازها و قدرت خرید آنها با توجه به محل سکونتشان فرق میکند. این تفاوتها در میزان خرید افراد که نیازهای مربوط به چه مدت زمانی را تأمین میکنند و همچنین نحوه خریدشان که بصورت نقدی یا کارتهای اعتباری و یا بن های خرید فروشگاههای شهروند باشد، تأثیر دارد. در این پژوهش، رفتار و فرهنگ خرید مشتریان چند فروشگاه خاص از مجموعه فروشگاههای زنجیرهای شهروند در سطح شهر تهران با استفاده از روشهای تجزیه و تحلیل قوانین وابستگی که یکی از روشهای تحلیل سبد خرید مشتریان میباشد، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و برای این مناطق تعیین شدهاست

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود دانلود مقاله تجزيه و تحليل ميزان و نحوه خريد مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي شهروند در مناطق مختلف شهري با استفاده از داده کاوي در فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky