بررسي رابطه ي بين راهبردهاي يادگيري و راهبردهاي انگيزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان متوسطهي شهرستان لامرد در فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسي رابطه ي بين راهبردهاي يادگيري و راهبردهاي انگيزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان متوسطهي شهرستان لامرد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه ي بين راهبردهاي يادگيري و راهبردهاي انگيزشي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان متوسطهي شهرستان لامرد در فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
این پژوهش با هدف بررسی ارتباط راهبردهای یادگیری )مرور ذهنی، بسط دهی، سازماندهی و راهبردهای یادگیری فراشناختی، تفکر انتقادی و خود نظم دهی فراشناختی( و راهبردهای انگیزشی )جهتگیری هدفهای پیشرفت و خودکارآمدی واضطراب امتحان( با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطهی شهرستان لامرد انجام گرفت. جامعهی این پژوهش 1224 نفر از دانشآموزان پایه های اول، دوم و سوم مدارس متوسطهی نظری شهرلامرد بودند که 812 نفرپسر و 208 نفر دختر که به نمونهگیری به روش خوشه ای تصادفی چند مرحله ای انجام شد . داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامهی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ و همکاران حاصل شد و نتایج پژوهش با بهره گیریاز آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید . یافتههای تحقیق نشان داد که میانگین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با مقیاس جهتگیری بیرونی نسبت به هدف و کارآمدی به ترتیب0/138و0/134 درسطح 0/05 برای ازمون دو دامنه معنیدار است. همچنین رابطهی بین میانگین پیشرفت تحصیلی با ارزش تکلیف0/142درسطح 0/01 معنی دار است و همچنین بین اضطراب امتحان با پیشرفت تجصیلی نیز رابطهی منفی اما غیر معنی دار وجود دارد و بین خود نظم دهی فرا شناختی و نظمدهی به تلاش به ترتیب0/116و0/129با پیشرفت تحصیلی درسطح 0/05 رابطه ی معنی دار وجود دارد و بین مرور ذهنی و بسط دهی با پیشرفت تحصیلی رابطهی معنی داری وجود ندارد
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید