عنوان : دانلود اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word :


سال انتشار : 1394



تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

افزایش انواع محصولات وارداتی در بازار و سیاست دولت در حمایت از محصولات مشابه ساخت داخل، باعث ایجاد فضای رقابتی جدیدی در کسب وکار شده است که محصولات را از لحاظ کیفی به هم نزدیک نموده و این امر شرکت ها را وادار به تمایز می کند، یکی از این ابزارهای متمایز کننده از نظر کارکردی و نمادین بسته بندی می باشد. هدف اصلی این پژوهش بررسی این مسأله است که جنبه های زیبایی شناسانه در بسته بندی و برچسب گذاری محصولات خارجی، تا چه حد تبدیل به تبلیغات دهان به دهان این محصولات در بین مردم شده و تمایل به خرید ایجاد می کند. این مطالعه با رویکرد تاریخی و بصورت مروری و با اهداف کاربردی انجام شده است. جهت گردآوری اطلاعات، از روش کتابخانه ای، بصورت فیش برداری از مستندات استفاده شده و نتایج مبتنی بر کدگذاری مفاهیم اساسی پژوهش تعیین شده است. نتایج حاصل از این بررسی نشان می دهد، به طور مشخصی در مطالعات اثرات جنبه های زیبایی بسته بندی بر تبلیغات شفاهی محصولات خارجی پذیرفته شده و این نوع تبلیغات مستند به مبانی گسترده ای، از محرک های فعال خرید به شمار آمده و تمایل به خرید محصولات وارداتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود دانلود اثرات زيبايي شناسي بسته بندي و تبليغات شفاهي بر روي تصميم خريد کالاهاي خارجي word
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky