عنوان : دانلود انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394



تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

ترویج به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی آمیخته میتواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژیهای بازاریابی شرکت ها ایفا کند. بنابراین در طراحی و پیاده سازی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی همه اجزاء این مدل باید بصورت دقیق همراه با شاخص ها و اولویت آنها تعریف شوند. هدف از این تحقیق رتبه بندی و اولویت بندی کانال های مختلف ارتباطات بازاریابی به منظور گزینش مناسب ترین کانال ها می باشد. توجه به هدایت منابع محدود به سمت گزینه های اصلی ارتباطات بازاریابی امری ضروری است در این پژوهش، کانال های اصلی و اولویت دار در ارتباطات بازاریابی شناسایی می شود. برای جمع آوری معیارهای پژوهش، از نظر خبرگان مرتبط با موضوع بهره گرفته شده است. سپس از روش DEMATEL برای شناسایی آیتم های تاثیر گذار و تاثیر پذیر استفاده و با نرم افزار Super decision گزینه های مختلف اولویت بندی شده اند. با توجه به نتایج حاصل، در صنعت تولید لوازم خانگی گزینه برند سازی ، بالاترین اولویت را داراست، پس از آن به ترتیب فروش حضوری و بازار یابی مستقیم قرار دارند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود دانلود انتخاب ابزارهاي ارتباطات يکپارچه بازاريابي پويا با تصميمگيري چند معياره (مطالعه موردي: صنعت توليد لوازم خانگي) فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky