مقاله اثرات بکارگيري ضربه گيرهاي هيدروليکي درسامانه حرکتي واگنهاي داراي سيستم تعليق فنر تخت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرات بکارگيري ضربه گيرهاي هيدروليکي درسامانه حرکتي واگنهاي داراي سيستم تعليق فنر تخت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اثرات بکارگيري ضربه گيرهاي هيدروليکي درسامانه حرکتي واگنهاي داراي سيستم تعليق فنر تخت pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
دراین پژوهش به بررسی اثرات نصب وبه کارگیری ضربه گیرهای هیدرولیکی در سامانه حرکتی دارای فنرتخت پرداخته شده است. در بوژیهای H ضربه گیرهای هیدرلیکی در سه راستای طولی (راستای حرکت )، جانبی و راستای دوران حول محور عمود بر سطح خط ودرواگن های دومعوره در راستای دوران محوررعمود بر خط وراستای جانی نصب می گردد بکارگیری این المان درسامانه حرکتی موجب کاهش شتاب جانبی وارد بربدنه واگن ، نیروی جانبی وارد برخط ، شاخص سواری ونیروی دینامیکی عمودی بین چرخ وریل خواهد شد کاهش عوامل ذکرشده افزایش عمر مفید و ناوگان، بهبود سلامت محموله حمل شونده وکاهش خسارت وارد به آن، کاهش هزینه بسته بندیکالا، افزایش ایمنی سیر ، امکان افزایش سرعت وکاهش مصرف سرعت و امکان جذب کالاهای با ارزش بالا جهت حمل درراه آهن را در پیخواهد داشت.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید