بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
در این مطالعه از طریق اسنادی و با استفاده از آمار مربوط به مرکبات بازار داخلی از طریق محاسبه ی شاخص ها و نسبتهای بازاریابی بررسی شده است. باتوجه به این مطالب محقق بر آن گشت که به موضوع بررسی و شناسایی اثرات مستقیم عوامل بسته بندی برند و تجارت الکترونیک بر ارزش افزوده مرکبات (نارنگی) در استان مازندران بپردازد. براین اساس هدف پژوهش حاضر از نوع کاربردی و نوع روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد و باتوجه به جامعه اماری 15 شرکتی که بدلیل عدم همکاری برخی از آنها اقدام به نمونه گیری بر اساس فرمول کوکران نمودیم که روش نمونه گیری، نمونه های در دسترس می باشد و برابر با 13 شرکت مد نظر قرار گرفتند. پس از توزیع پرسشنامه های محقق ساخته در راستای متغیرهای تحقیق که شامل برند، تجارت الکترونیک و ارزش افزوده می باشند و جمع اوری داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL اقدام به تحلیل استنباطی نمودیم که با ازمون های کرونباخ، K_S و آزمون معادلات ساختاری به بررسی متغیرها اقدام شد و در نهایت مشخص گردید تمام عوامل بر ارزش افزوده تاثیر گذارند و با بیان چند پیشنهاد پژوهش به پایان رسید.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید