عنوان : دانلود بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf :


سال انتشار : 1394



تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

در این مطالعه از طریق اسنادی و با استفاده از آمار مربوط به مرکبات بازار داخلی از طریق محاسبه ی شاخص ها و نسبتهای بازاریابی بررسی شده است. باتوجه به این مطالب محقق بر آن گشت که به موضوع بررسی و شناسایی اثرات مستقیم عوامل بسته بندی برند و تجارت الکترونیک بر ارزش افزوده مرکبات (نارنگی) در استان مازندران بپردازد. براین اساس هدف پژوهش حاضر از نوع کاربردی و نوع روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد و باتوجه به جامعه اماری 15 شرکتی که بدلیل عدم همکاری برخی از آنها اقدام به نمونه گیری بر اساس فرمول کوکران نمودیم که روش نمونه گیری، نمونه های در دسترس می باشد و برابر با 13 شرکت مد نظر قرار گرفتند. پس از توزیع پرسشنامه های محقق ساخته در راستای متغیرهای تحقیق که شامل برند، تجارت الکترونیک و ارزش افزوده می باشند و جمع اوری داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL اقدام به تحلیل استنباطی نمودیم که با ازمون های کرونباخ، K_S و آزمون معادلات ساختاری به بررسی متغیرها اقدام شد و در نهایت مشخص گردید تمام عوامل بر ارزش افزوده تاثیر گذارند و با بیان چند پیشنهاد پژوهش به پایان رسید.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود دانلود بررسي اثرات مستقيم و غير مستقيم بسته بندي، نشان تجاري (برند) و تجارت الکترونيک بر ارزش افزوده مرکبات (مطالعه موردي: محصول نارنگي استان مازندران) pdf
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky