بررسي رابطه بين مهارت مذاکره مديران بازرگاني و ميزان فروش شرکت تحت word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسي رابطه بين مهارت مذاکره مديران بازرگاني و ميزان فروش شرکت تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه بين مهارت مذاکره مديران بازرگاني و ميزان فروش شرکت تحت word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
هدف این تحقیق بررسی رابطه مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با میزان فروش در شرکت های فعال تولید کننده مواد غذایی و بهبود مهارت های مدیر در انجام مذاکره می باشد. برای این منظور 17 فرضیه مطرح شد و بر اساس نتایج بررسی این فرضیات، بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت رابطه مستقیم و معنی داری وجود دارد. این پژوهش از نظر طرح مساله و هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی-تحلیلی است و در آن گردآوری اطلاعات از طریق منابع ثانویه (کتابخانه ای) انجام پذیرفته است. روش بررسی روایی پرسشنامه، روایی محتوایی است. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، ورود و پیش پردازش داده ها با نرم افزار SPSS انجام گرفته است و ضریب آلفای کرونباخ بدست آمده از این نرم افزار برابر 0.93 حاکی از پایایی و اعتماد بالای پرسشنامه است. برای آزمون فرضیه ها ابتدا همبستگی بین متغیر های مستقل، واسطه ها، و وابسته آزمون شده است و برای بررسی رابطه علی بین متغیر های مستقل و وابسته از روش تحلیل مسیر استفاده شده است. ایجاد مدل، تحلیل مسیر و آزمون معناداری با استفاده از نرم افزار LISREL انجام می گیرد و در نهایت آزمون معناداری مدل نشان می دهد که ابعاد مهارت مذاکره بر فروش تاثیر مستقیم و مثبتی دارد و 15 فرضیه از 17 فرضیه مورد تأیید قرار می گیرد.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید