عنوان : مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:14
چکیده:
در بازار رقابتی موجود، هر سازمانی برای توسعه فعالیتها و در نهایت افزایش سود نیازمند جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان فعلی خود است. اغلب سازمانها سعی دارند که با پیاده سازی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری به این هدف دست یابند، اما این نگرش برای عملیاتی نمودن CRM مناسب نبوده و اغلب این پروژه ها دچار شکست خواهند شد، چراکه اجرای CRM نیازمند تغییر نگرش مدیران سازمان و در پی آن استراتژی سازمان است. جهت بررسی و شناسایی روشهای برخورد مصرف کنندگان ناراضی با شرکتهای مربوطه، جایگاه و اهمیت کسب جلب رضایت مشتری در شرکتهای تولیدکننده موادغذایی در ایران و شناسایی نقایص و چالش های موجود در این عرصه، پروژه ای با 15 مصاحبه کننده در 4 شهر بزرگ برنامه ریزی گردید. نتایج نشان داد به دلیل عدم آگاهی و عدم اطمینان مصرف کنندگان از رسیدگی به شکایتشان،اکثریت مردم از برقراری ارتباط با سامانه شکایت مشتری خودداری میکنند. بیش از نیمی از افرادی که با سامانه رسیدگی به شکایت مشتریان تماس گرفته اند پاسخ مناسبی از شرکتهای مربوطه دریافت نکرده اند. باید به این نکته توجه داشت که بررسی ها نشانمی دهد نرخ انتقال پیام مشتریان ناراضی به دیگران تقریباً دو برابر مشتریان راضی میباشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان تحت فایل ورد (word)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky