تکنيک هاي اثر بخشي بازاريابي منابع و مصارف بانک تحت فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تکنيک هاي اثر بخشي بازاريابي منابع و مصارف بانک تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تکنيک هاي اثر بخشي بازاريابي منابع و مصارف بانک تحت فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بازاریابی از جمله راهکارهایی است که میتواند رشد درآمدهایی بانک را افزایش دهد.اصول و تکنیک های اثر بخش بازاریابی به لحاظ نگرش کاربردی خود در زمینه منابع مالی و مصارف بانک در ارایه عملکرد و نوع ارتباط با مشتری و راهحلهای عملی جهت تغییر و بهبود رفتارهای کلیشهای میتواند به عنوان یکی از ابزارهای موثر در اصلاح الگوی رفتاری در محیط رقابتی کنونی باشدپیشرفت بازاریابی رابطه مند در بانک با پیمودن در جهت توسعه روابط با مشتریان صورت میگیرد. حفظ رابطه با مشتری یک مساله بلندمدت است و به جای نتایج و پیامدهای جاری باید به پیامدهای آتی آن توجهکرد .در این پژوهش ضمن بررسی بازاریابی مواردی از تکنیک های آن را نیز به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهیم.روش بکار گرفته شده در این پژوهش روش کتابخانه ای است.نتیجه بدست آمده نشان می دهد عوامل مهم موفقیتبانکها ارایه خدمات و سرویس سریع و صحیح و ایجاد احساس رضایت در مشتری است، بنابراین سازمانی پویا و نو آور است که خود را با شرایط محیط و نیازهای در حال رشد مشتریان خویش منطبق سازد پس با بازاریابی دقیق و موثر می توان در رسیدن به هدف کسب سود گامی بهتری را برداشت
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید