عنوان : درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word)
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1394



تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

با گسترش نقش رسانههای اجتماعی در زندگی انسان ها، شرکتها میتوانند از این رسانهها برای ارتباط برقرار کردن با مشتریانشان و ایجاد علاقه، اعتماد و وفاداری به برندشان استفاده کنند. هدف این پژوهشبررسی تاثیر ابعاد درگیری مصرف کننده با برند در رسانههای اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری به برند با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری است. این پژوهش با توجه به هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام - هستند که 151 نفر در نظر گرفته شدند. برای آزمون فرضیه ها از مدل سازی معادلات ساختاریاستفاده شد و تجزیه و تحلیل داده ها بهوسیله نرمافزارهای AMOS و SPSS انجام گرفت. با توجه به نتایج بدست آمده، درگیری احساسی، اشتراکی و کارکردی بر اعتماد به برند تاثیر مثبت و معنی داری دارند و از طریق افزایش اعتماد مشتریان به برند در رسانه های اجتماعی میتوانند وفاداری آنها به برند را افزایش دهند. نتایج به شرکتها کمک میکند تا با استفاده از پتانسیل های رسانههای اجتماعی و ایجاد رابطه بلندمدت و دوطرفه با مشتریان، مزیت رقابتی ایجاد کرده و به سود بالاتری دست یابند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود درگيري ذهني با برند در رسانه هاي اجتماعي و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري به برندمطالعه موردي: کابران شبکه اجتماعي اينستاگرام فایل ورد (word)
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky