عنوان : مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf :



تعداد صفحات:24
چکیده:
فعالیت بازاریابی خلاق در زمینه گردشگری امروزه به عنوان یکی از مهمترین و پویاترین فعالیتها در جهان مطرح است، به طوری که شمار گردشگران خارجی و داخلی و میزان درآمدزایی آن در سطح جهانی پیوسته رو به افزایش است. بسیاری از کشورها به صورت فزاینده ای به این حقیقت واقفند که برای بهبود وضعیت اقتصادی خود باید ابتکار عمل به خرج دهند و در صدد یافتن ایده های تازه ای برآیند. یکی از این روشها که طی چند دهه اخیر اهمیت فراوانی پیدا کرده و توجه اکثر کشورهای جهان را به خود جلب کرده است، بازاریابی خلاق برای جذب توریسم است. تاریخچه توریسم حدودا از 2000 سال پیش از زمان روم باستان آغاز شد و اولین تور در انگلستان توسط توماس کوک با ترن لوگومبرگ به لیکستر در سال 1841 آغاز شد. دراوایل قرن نوزدهم توریسم بعنوان یک صنعت شناخته شد و به صورت پیوسته و موفق شروع به کار نمود. اصطلاح توریست از قرن نوزدهم معمول شده است. در آن زمان اشراف زادگان فرانسه می بایست برای تکمیل تحصیلات و کسب تجربه های لازم زندگی، اقدام به مسافرت می نمودند. این جوانان در آن زمان توریست نامیده می شدند و بعدها در فرانسه این اصطلاح در مورد کسانی به کار می رفت که برای سرگرمی، وقت گذرانی و گردش به فرانسه سفر می کردند. کم کم کلمه توریست به بعضی زبانهای دیگر نیز وارد شد و از آن واژه توریسم بوجود آمد. از این رو با توجه به اهمیت این صنعت و تاثیر به سزای آن در رشد اقتصادی کشورها، مقاله حاضر به بررسی بازاریابی خلاق در جذب توریسم و تاثیر آن بر رشد اقتصادی می پردازد. در این مقاله پس از نگارش مقدمه، مفهوم بازاریابی خلاق، گردشگری، توریسم و رشد اقتصادی، کاربرد بازاریابی در صنعت گردشگری اشاره شد است، سپس راههای توسعه گردشگری به وسیله بازاریابی خلاق به تفصیل شرح داده شده است. رشد اقتصادی و ار گردشگری بر آن و رابطه این دو متغیر، و راهکارهای مناسب برای تحقق این امر در انتهای مقاله ارائه شده است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله بازاريابي خلاق در جذب توريسم و گردشگري pdf
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky