عنوان : بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf :


سال انتشار : 1394



تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی رضایت شغلی در تسهیل خدمات برای سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان بانک صادرات استان ایلام بود. به همین منظور جامعه آماری پژوهش شامل 270 نفر کارکنان بانک صادرات استان ایلام و مشتریان این بانک بود از میان جامعه مشتریان با توجه به نامحدود بودن آن با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری در دسترس 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. جامعه آماری کارکنان برابر با حجم نمونه در نظر گرفته از روش سرشماری برای انتخاب کارکنان استفاده شد. جمع آوری داده های پژوهش به روش می دانید و با استفاده از ابزار پرسش نامه بود. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار PLS استفاد. نتایج نشان داد که خدمات را یک سازمان بر رضایت شغلی کارکنان اثرگذار است. رضایت شغلی کارکنان و عملکرد این شغلی کارکنان اثرگذار است. اما نتایج تحقیق پستی و خدمات گرایی سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان را رد کرده است. نتایج تحقیق همچنین نقش میانجی رضایت شغلی را در پس خدمات کرایه سازمانی بر عملکرد شغلی رد کرده است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسي نقش ميانجي رضايت شغلي در رابطه بين خدماتي گرايي سازمان و عملکرد شغلي کارکنان بانک صادرات استان ايلام pdf
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky