توضیحات پروژه
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf :
توضیحات:
مقاله ترجمه شده عوامل اولویتدار تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی مبتنی بر روابط علت و معلول، در قالب فایل Word و در حجم 13 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2016.
عنوان اصلی مقاله:
Prioritizing Factors Affecting Customer Satisfaction in the Internet Banking System Based on Cause and Effect Relationships
سال چاپ: 2016
منبع:
Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 210 – 219
بخشی از متن ترجمه:
اهمیت پذیرش خدمات آنلاین و استفاده از صنعت بانکداری توجه محققان را در دهه گذشته به خود جلب کرده است. در چنین وضعیتی بانکها از خدمات آنلاین برای ارائه آسانی و ایمنی در تراکنشهای بانکداری اینترنتی برای مشتریان خود فراهم میکند. همچنین مطالعه عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf از اهمیت زیادی در صنعت بانکداری امروزی برخوردار است. ازاینرو، این پژوهش تلاش میکند تا عوامل کلیدی تأثیرگذار بر رضایت مشتریان در سیستم بانکداری اینترنتی را بهمنظور اولویتبندی مبتنی بر روابط علت و معلول موردمطالعه قرار دهد. به این دلیل، مطابق با ادبیات، هفت عامل اصلی بهعنوان مهمترین عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی شناساییشده است که بهطورکلی شامل 27 مورداندازهگیری است. سپس بهمنظور ارزیابی روابط علت و معلول عوامل، یک پرسشنامه آنلاین در میان اساتید و دانشجویان بهعنوان گروهی از کاربران خبره بالقوه بانکداری اینترنتی توزیع گردید و درنهایت 20 پرسشنامه تکمیلشده جمعآوری گردید. بهمنظور تحلیل تعاملهای میان عوامل با استفاده از روش DEMATEL مبتنی بر Grey، تمامی انتخابها به یک دیدگاه واحد یکپارچه میشوند. سپس اعداد crisp در DEMATEL نرمالیزه میشوند و ماتریس کلی هر فاکتور محاسبه میشود. در پایان، مقادیر R، D، R+D و R-D محاسبه میشوند که مبتنی بر این معیارها، روابط علت و معلولی عوامل تحلیل میشوند و عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf اولویتبندی میشوند.
عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی pdf
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
مروری بر ادبیات
بانکداری اینترنتی
رضایت مشتری در بانکداری اینترنتی
پیشینه تحقیق
روش کار تحقیق
نظریه سیستم Grey
روش DEMATEL
یافتههای پژوهش
بحث
نتیجهگیریها
برای دریافت پروژه
اینجا
کلیک کنید