عنوان : بررسی متروی تهران و حومه
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی متروی تهران و حومه دارای 64 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی متروی تهران و حومه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات آماده و تنظیم شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی متروی تهران و حومه

مقدمه

تجهیزات نصب شده بر روی پانل جلوی اپراتور

مانومتر هوا

دستگیره ترمزی

شاسی شروع سربالایی : Hill start

سوئیچ ریست : Reset

بوش باتن ترمز اضطراری :  Emergency break

صفحه کلید عملکرد دربها

مارش تعیین جهت حرکت قطار “BW/FW”

صفحه  TDU “Text Display Unit”

شناخت تجهیزات سیستم ATP  داخل کابین اپراتور

الف : صفحه MFSD

ب : صفحه TDU

نمایشگر ماتریسی (DISPLAY)

خطاهای جزئی در واحد ترمز : Brake unit minor faul

خطای اصلی سیستم ترمز : Brake unit maijor fault

اضافه بار و یا اتصال به زمین مدار اصلی : Over load/Groanding of main circuit

بی‌برقی مدار اصلی Main circuit nopower

قطع برق موتور ژنراتور : AC under voltage

بای‌پس شدن چاپرها : Chapper by pass

ترمز پارکینگ : Parking brake

ایزوله کردن تراکشن موتور :  Local traction cut off

درب بسته نشده : Door not well closed

تمام دربها باز هستند : all door opened

خطای افت ولتاژ  :  AC under voltage

آشنایی با چاپر و وظایف آن در قطارهای DC

مشکل ترمز پارک در طول مسیر حرکت

خطای ترمزی

مشکل ترمز اضطراری( E.M.B )

مشکل ترمز سرویس در طول مسیر حرکت

دربها : “DOORS”

سیستم اطلاع رسانی عمومی PA ( Public Adress )

کاربرد برخی از کلیدهای باکس داخل کابین اپراتور

اینکودر : ENCODER

سیستم تغذیه هوا و تجهیزات مربوط به آن

کمپرسور هوا

باکس SABWABCO و وظایف آن

کابین سوئیچهای انتقالی  ( Transfer Swich Box)

انواع کوپلر و ساختمان و اجزای کوپلر

آشنایی با نامگذاری قطارهای DC

ساختار قطارها سه خط به طور کل

ساختار قطار DC خط ۲ مترو به شکل زیر است

ساختار قطارهای AC

کلیاتی در مورد ژنراتورو ACM…

کلیاتی در مورد ترکشن قطار AC

از لحاظ ساختاری MCM

وظایف MCM

2) مدار ترمز دینامیک

قطعات داخلی مدار MCM

چاپرهای ترمزی

سنسورهای داخلی

مبدل ولتاژ پایین

مبدل سه فاز

فن های داخلی و خارجی

ترمز دینامیک

قطعات HVB

مصارف برق ۳۸۰ سه فاز

کنترل درمقابل ولتاژ زیاد

فن ها

منابع و مراجع

 

مقدمه:

در مجموعه مترو تهران و کرج از 4 گونه از قطارهای برقی استفاده می شود که شامل قطارهای خط 5- خط2- شامل قطارهای AC,DC و قطارهای خط 1 نیز که شامل قطارهای AC,DC است میشود قطارهای AC مشترک در خطوط 1و2 از یک نوع می باشد و همچنین قطارهای DC در دو خط نیز با تفاوت اندکی با یکدیگر یکسان است ولی قطارهای خط 5 دارای شکل حرکتی و نوع دیگری می باشد هم از لحاظ ساختمان و هم از نظر نوع کشش آن قطارهای خط 5 بنا به نیاز دارای دو واگن یکی کشنده master در سمت حرکت به سمت جلوی (حرکت Forward) و یکی هل دهنده slave در انتهای قطار می باشد یعنی در حین حرکت فقط دو واگن از قطار فعال   می باشد و  بقیه واگن ها به صورت تریلر Trailer می باشد. قطارهای AC مشترک مورد استفاده در خطوط 1و2 دارای ساختار مشابه یکدیگر بوده و فرق اساسی آنها در استفاده از جریان و ولتاژ AC در مقابل قطارهای dc که ولتاژ و جریان مصرفی آنها  DC  است. تفاوت کوچک میان قطارهایDC   خط 1 نسبت به خط2 در واگن های Trailer است در واقع قطارهای خط 2 دو واگن از این قطارها به صورت تریلر است در حالیکه در قطارهای DC خط 1 این طور نمی باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسی متروی تهران و حومه
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky