عنوان : بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می کوشد بااستفاده ازفنون بازاریابی تجاری اهداف و مقاصد اجتماعی را تحقق بخشد هدف ازآن پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقا میزان رفاه مشتری و جامعه است که به همین منظور بسیار موردتوجه قرارگرفته دراین پژوهش سعی شده است تاباکمک یک رویکرد بنیادین و مفهومی به حوزه بازاریابی اجتماعی نگریسته شود به عبارت دیگر دانش بازاریابی اجتماعی ازدید فلسفی موردبررسی قرارگیرد تا روشها مفروضات و مفاهیم آن شناسایی شوند و مسیر رشد و توسعه هرچه بیشتر آن فراهم گردد همچنین تلاشی جدی درجهت شناسایی بهتر و کاملتر کاربردهای آن درحوزه های مختلف علمی و عملی صورت گرفت تا بامروری برپیشینه تحقیق کاربردهای پیشین و نوین آن بهتر شناسانده شود

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بازاريابي اجتماعي و کاربردهاي آن درحوزه هاي گوناگون: مطالعه اي مروري
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky