نقش مقطع تحصيلي در ايجاد پايداري اجتماعي در محيط آموزشي با تاکيد بر مشارکت و تعاملات اجتماعي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش مقطع تحصيلي در ايجاد پايداري اجتماعي در محيط آموزشي با تاکيد بر مشارکت و تعاملات اجتماعي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي نقش مقطع تحصيلي در ايجاد پايداري اجتماعي در محيط آموزشي با تاکيد بر مشارکت و تعاملات اجتماعي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
محیط های آموزشی به خصوص دانشگاه ها و دانشکده ها ، فضاهایی هستند که دانشجویان از نقاط مختلف و با فرهنگ ها و آداب و رسوم های گوناگون در آن حضور پیدا می کنند و شاید به دلیل این تفاوت ها، مشارکت اجتماعی لازم، بین دانشجویان با چالش مواجه شود از طرفی مشارکت اجتماعی به عنوان یکی از شکل های پایداری اجتماعی در فضای آموزشی می باشد در نتیجه امکان به وجود آمدن ناپایداری اجتماعی در فضای آموزشی وجود دارد. هدف از این تحقیق این است که به بررسی تاثیر مقطع تحصیلی بر تعاملات و مشارکت اجتماعی و در نتیجه به تاثیر مقطع تحصیلی بر پایداری اجتماعی در محیط های آموزشی پرداخته شود. در راستای دستیابی به این هدف، از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است و از طریق مطالعات کتابخانه ای به جمع آوری اطلاعات پرداخته شده است و سپس به توزیع پرسشنامه و آنالیز اطلاعات از طریق نرم افزار spss این نتیجه حاصل شد که با افزایش سطح تحصیلات و ارتقاء سطح علمی احساس نیاز به مشارکت اجتماعی در دانشجویان مهندسی معماری بیشتر احساس می شود و همکلاسی ها به میزان زیادی باعث پیشرفت درسی یکدیگر شده اند.
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید