آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات
آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات.. 2
چكیده : 3
مقدمه : 4
تعیین مخاطب : 9
2-1- تعیین اهداف.. 10
3-1 - تعیین بودجه : 12
4-1- گسترش پیام تبلیغاتی. 13
5-1- انتخاب رسانه. 14
6-1- ارزیابی تاثیر آگهی. 14
فرآیند فروش شخصی : 17
روابط عمومی و تبلیغات.. 23
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید