عنوان : گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن :

گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن


مقدمه :

سپاس بیكران خداوند بزرگ را سزاست كه با خلق مخلوقات و هستی زمینه كاوش را پدید آورد آنكه علم بیكرانش قدرت بی انتهایش را ثابت می كند . البته ، فطرت انسانی برگرفته از پرتو ذات اقدس الهی ، كمال خود را شناختن در این عرصه می داند ، عرصه ای كه انسان را از طریق دلایل و نشانه ها و شناخت ها و بررسی ها به قله های افتخار آگاهی از راز خلقت می رساند و طبق این دلایل عقلی بیش از پیش به خداوندی خدا پی می برد و در رسیدن به جوارش از هیچ كوششی فروگذار نخواهد كرد ، پس آنكه علم آفرید به جوینده علم نیز ارزش می نهاد . او در واقع استفاده بزرگی است .استادی كه در هر دهه یا قرن ، تجاربی در اختیار پویندگان علم قرار می دهد و با این كار زمینه را برای پویندگان نسل بعد فراهم می كند و این كار فراهم نمی شود مگر با تربیت اساتید با تجربه ، پس استاد در واقع همان علم الهای است .

برای ایجاد زمینه برای پیشرفت نسل های بعد ، پس بردانش پژوهان درك ارزش و اهمیت استاد زیرا پرودگار احترام ارزش علم را واجب كرده و همچین احترام و ارزش استاد علم آموز تقدیر و تشكر باكران خود را نثار الستادان عزیز و پویا و دلسوز می كنیم كه در طی نیم ترم تحصیل در این دانشگاه از هیچ كوششی در راه رفع ابهامات و پیشرفت و ارائه علم آنچه در توان داشتند فروگذاری نكردند ، این نمایندگان علم الهی كه بحق افق دیدیم را بیش از پیش وسعت دادند و در راه كسب علوم بطرز نخستین آوری حقیر را ترعیب كردند هم چنین تشكر می كنم از استاد عزیز كارآموزی جناب آقای مهندس آرامی كه در واقع در زمینه تكامل و گردآوری و به نتیجه رساندن اندوخته ها و تجربه های دوران تحصیل دانشگاهی ام نقش ارزنده ای را ایفا نمودند ، هم چنین تشكر می كنم از سرپرست كارآموزی مركز آموزش فنی و حرفه ای بروجن آقای رستگار كه حقیقتاً در این مدت كارآموزی از همكاری و همیاری و توجیه فن دریغ نكردندو با عملكرد كار عملی در خارج از داشنگاهی فراهم آورند . و در نهایت از كلیه اساتید پرسنل زحمت كش محترم دانشگاه تقدیر و تشكر می نمایم .


والسلام


گزارش كار هفته اول تاریخ 16و20و21 /12/82

برای شناسایی دو موتور باید به موارد زیر توجه كنیم .

1- حجم سیلندر

2- نسبت تراكم

= حجم سیلندر


برای حجم سیلندر قسمت فرورفتگی سیلندر را پر از آب یا نفت كرده توسط یك برنج كشیده و حجم آنرا برحسب CC بدست می آوریم و با حجم جابجایی آن یعنی

جمع می كنیم .



موتورهای از نظر شاتون دو نوعند :

1- شاتون كوتاه كه سرعتی هستند

2- شاتون بلند كه موتور قدرتی است با گشتار و زیاد

برای همین است كه ماشینهایی كه پولوس جلو دارند سرعت بیشتری دارند چون گاردان و دیفرانسیل و طول آنها وجود ندارد .

43ohp Actros و پیكان 60hp قدرت یا توان دارند .

P=T*W

در ماشینهای بلك به w بیشتر و T كمتری نیاز داریم و در ماشینهای سنگین بر عكس .

موتورهای دوزمانه : بنزینی



معایب :

1- از روغن سوزی در قسمت پایین

2- هدر رفتن سوخت چون هوا و بنزین و دود در هنگام بالا رفتن مخلوط می شود و آلودگی هوا زیاد است .

مزایا :1- سوپاپ و میل سوپاپ و مستقیم اسبكها و سایر قطعات مستقیم بازو بسته نمودن سوپاپها را ندارد .

3- سبك وزن است و ارزان قیمت


موتورهای دوزمانه گازئیلی

آلودگی و اتلاف انرژی سوختی نداریم مثل گازوئیل سوخته فقط یك توان حرف سوپر شارژر می كنیم كه هوا را تحت فشار به مقدار زیاد وارد سیلندر می كند و مقداری از این هوا به بیرون می رود هنگام خروج دودها و از نظر اقتصادی به صرفه و فعلاً عینی ندارد .


Vشكل كردن به خاطر كم كردن طول میل لنگ است

سیلندر متقارن : حركت پیستون داخلی 2 به دو با هم یكسان است مثلاً یكی قدرت و دیگری در حال تخلیه است .

برای بدست آوردن سیلندر متقارن آنها را با هم جمع كرده و باید یك شماره از تعداد سیلندرها بیشتر باشد . مثلاً برای بدست اوردن سیلندر متقارن 1 5=4+1 . 5 یك شماره از 4 بیشتر است كه تعداد كل سیلندرها است پس 4 سیلندر قرینه آن است .

5=3+2 سیلندر قرینه 2 سیلندر 3 است .

مثلاً اگر موتوری 360 سیلندر باشد و بخواهیم متقارن سیلندر 160 را بدست آوریم .

باید طبق این رابطه عمل نمائیم .

361= یك عمودی +160

201=160-361= آن عدد

پس سیلندر 201 متقارن سیلندر 160 است .

سیكل یك موتور چهار زمانه

720

540

360

180

0 شماره سیلندر

تراكم

مكش

تخلیه

قدرت

1

قدرت

تراكم

مكش

تخلیه

2

مكش

تخلیه

قدرت

تراكم

3

تخلیه

قدرت

تراكم

مكش

4


تعداد درجه چرخش می لنگ در چهار زمانه طبق جرقه شمع =

تعداد درجه چرخش میل لنگ طبق جرقه زدن شمع در موتورهای دو زمانه =

طبق جدول فوق طبق ترتیب احتراق ابندا سیلندر را عمل قدرت را انجام داده بلافاصله بعد از آن سیلندر 3 و بلافاصله بعد از سیلندر 3 سیلندر 4 و بلافاصله بعد از 4 سیلندر یا عمل قدرت را انجام داده است كه ترتیب احتراق موتور چهار زمانه ای مثل پیكان 2-4-3-1 می باشد .

گزارش كار هفته دوم تاریخ 23و27و28 /12/82

اگر تعداد سیلندر بیشتر باشد همپوشانی زیادتر شده به همین خاطر موتور نرم تر كار می كند یعنی ممكن است 2 سیلندر با هم مكش كنند ، تخلیه كنند كه این باعث می شود كه درجات كمتری از چرخش میل لنگ جرقه شمع داشته باشیم مثلاً در یك موتور 8 سیلندر داریم 0 و 8/720 كه در هر 90 چرخش میل لنگ یك جرقه شمع داریم كه در مجموع در چرخش 720 آن 8 بار عمل جرقه زدن یعنی قدرت داریم و این نسبت به یك موتور 4 سیلندر كه در 720 ، 4 بار عمل جرقه یا قدرت داشتیم بیشتر و چون تعداد ضربات قدرت روی میل لنگ بیشتر است موتور نرم تر كار می كند .

دستور احتراق :

همیشه به موتور از جلو نگه می كنیم سیلندر اولی سیلندر شماره 1 است در موتورهای V شكل سمت راست 1و2و3و4 و سمت چپ از جلو 5و6و7و8 ولی اگر اندیس داشت مشخص است روی موتور مثل سمت راست 1R و 3R و … و چپ 2L و 4L و موتور هر چه خوابیده تر باشد شیب كاپوت كمتر است .

یعنی h كمتر و شعاع قوس مذكور (كاپوت) كمتر است.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود گزارش كارآموزی در فنی و حرفه ای بروجن
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky