عنوان : رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی)
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی) :

رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی)

مقدمه

فلسفه های آ. پ، هدفها و ارزشهایی را بررسی می‌كنند كه نظامهای تربیتی متضمن آنها هستند و آنها را رشد و گسترش می دهند. هرگونه تربیت یقیناً و طبعاً دارای مبنای فلسفی است كه همه فعالیتهای مدیران و معلمان در مقاطع مختلف آموزشی حتما از آن «مبنای فلسفی» متاثر خواهند شد و نگرش و گرایشهای ایشان را نسبت به امور و مسایل و كاركردهای تربیتی در جامعه به ویژه در محیطهای آموزشی، آنان را «فلسفه تربیتی» می خوانیم بدیهی است كه چگونگی (وسعت و عمق) فلسفه تربیتی هر معلم، چگونگی فعالیتهای تربیتی (تربیت و تدریس و مدیریت آموزشی) او را تعیین می‌كند.

هر فلسفه تربیتی (فلسفه آ. پ) معمولاً پیشگامی دارد كه «فیلسوف» آن نامیده می‎شود او كسی است كه بیش از سایر متفكران به امر آ. پ پرداخته، وسیع تر و عمیق تر ازآنها درباره آ.پ اندیشیده و نظرها یا آرای تازه و ابتكاری اظهار كرده است.

هر فلسفه آ. پ ارتباط دارد به افكار و عقاید ما در اینكه:

الف- مردم چگونه باید باشند؟

ب- چگونه باید زندگی كنند؟

بنابراین یك فلسفه تربیتی سعی خواهد كرد:

- مجموعه ای از هدفهای تربیتی را روشن كند.

- آن هدفها را زیر نور ارزشهای اخلاقی عمومی توجیه كند. تحت تأثیر همین هدفهای مشخص هست كه خواهیم توانست آنچه را كه كودكان و نوجوانان ما باید یاد بگیرند را تعیین كنیم.

بحث در مورد مكاتب فلسفی به این منظور است كه ببینیم:

- چه مسایلی در آ. پ مطرح شده اند؟ چه نوع دیدهایی درباره آنها وجود دارد؟

- چه روشهایی برای سودبخشی كردن فعالیتهای معلم پیشنهاد می‎شوند؟

- مفاهیم تربیتی چگونه تجزیه و تحلیل می‎شوند؟ و توجیه مسایل تربیتی چگونه است؟

همان طور كه گفته شد فلسفه آ. پ دارای مكاتبی است كه ما در اینجا به شرح مكتب واقع گرایی (رئالیسم) و دو مكتب عمده آن (واقع گرایی قدیمی، تعقلی و واقع گرایی طبیعی یا علمی) در مورد جهان، انسان، شناخت و ارزش و تأثیر آنها بر تفكرات و كردارهای تربیتی و توانائی نقد و بررسی رفتارهای تربیتی مبتنی بر این فلسفه خواهیم پرداخت.

واژه واقع گرایی

واقع گرایی واژه رئالیسم (Realism) می‎باشد كه از ریشه لاتین «رس» (Res) به معنای شیئ و واقعیت گرفته شده است.

رئالیسم در فلسفه

عده ای از فلاسفه هستند كه قائل به وجود واقعیت های عینی (objective) دیگر غیر از موجودات درك كننده هستند. یعنی واقعیاتی كه مستقل از درك كننده وجود دارند و به اینكه آنها را درك كنیم یا نكنیم بستگی ندارند همه كسانی را كه چنین می اندیشند واقع گرا یا رئالیست به حساب می آورند. خواه مانند ماتریالیست ها (Materialists) یا ماده گرایان، واقعیت خارجی را منحصر به ماده و خواص آن بدانند و خواه علاوه بر وجود ماده و مادیات به وجود مجردات و ماورای طبیعت هم اعتقاد داشته باشند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود رئالیسم (رشته مدیریت آموزشی)
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky