عنوان : بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه دارای 140 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه :

بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه

بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول _كلیات فایل
1-1 .مقدمه.......................................................................................................................................................... 2
2-1 .بیان مسأله.................................................................................................................................................... 4
3-1 . بررسی رابطه عملكرد بازاریابی مبتنی بر كیفیت خدمات كل....................................................................... 6
8........................................................................................................................... TQM 4-1 . چارچوب اجرایی
5-1 . تعیین اولویت های استقرار سیستم مدیریت كیفیت جامع بر مبنای ارتقای عملكرد بازاریابی در اداره كل
پست استان كردستان........................................................................................................................................ 12
6-1 . ضرورت انجام فایل.............................................................................................................................. 15
7-1 . اهمیت مفهوم كیفیت جامع...................................................................................................................... 16
8-1 . اهمیت بررسی و درك بازاریابی مبتنی بر كیفیت..................................................................................... 17
9-1 .تعاریف كلیدی...................................................................................................................................... 19
1-9-1 . تعریف كیفیت.................................................................................................................................... 19
فصل دوم_مبانی نظری و پیشینه ی فایل
1-2 .مقدمه........................................................................................................................................................ 21
2-2 . مفهوم رضایت مشتری.............................................................................................................................. 23
3-2 . مروری بر ادبیات فایل......................................................................................................................... 25
4-2 . مدیریت كیفیت فراگیر............................................................................................................................ 29
5-2 . اندازه پذیر كردن مشكلات سازمانی......................................................................................................... 30
1-5-2 . نهادینه كردن مشكلات سازمان............................................................................................................. 31
2-5-2 . حساسیت نسبت به زمان........................................................................................................................ 31
6-2 . اصول 8 گانه مدیریت كیفیت جامع.......................................................................................................... 32
7-2 . اصول كلیدی........................................................................................................................................... 33
1-7-2 . بنیان و شالوده سازمان.......................................................................................................................... 34
2-7-2 . عوامل سازنده...................................................................................................................................... 35
3-7-2 . استحكام سازمان.................................................................................................................................. 37
4-7-2 . پوشش سازمان.................................................................................................................................... 39
8-2 . خلاصه شعار مدیریت كیفیت جامع.......................................................................................................... 39
9-2 . نقش مدیریت كیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی................................................................... 40
در سرتاسر سازمان....................................................................................................................... 41 TQM .10-2
11-2 . قلمرو مدیریت كیفیت جامع................................................................................................................... 43
46..........................................................................................................................TQM 12-2 . مفاهیم راهبردی
در شركت های خدماتی............................................................................................................. 47 TQM .13-2
14-2 . هزینه كیفیت......................................................................................................................................... 48
15-2 . اندازه گیری و گزارش هزینه های كیفیت............................................................................................... 50
16-2 . پیشینه فایل....................................................................................................................................... 52
فصل سوم_ روششناسی فایل
1-3 .مقدمه....................................................................................................................................................... 56
2-3 . سؤالات فایل....................................................................................................................................... 57
3-3 . چهارچوب فایل و فرضیات.................................................................................................................. 57
4-3 . فرضیات فایل..................................................................................................................................... 58
5-3 . روش اجرای فایل............................................................................................................................... 59
6-3 . روش های جمع آوری اطلاعات و داده های فایل............................................................................... 63
7-3 . جامعه آماری فایل.............................................................................................................................. 66
8-3 . روش نمونه گیری فایل........................................................................................................................ 66
9-3 . (ابزارهای اندازه گیری فایل ) مشخصات پرسشنامه ها.......................................................................... 67
10 . روایی ابزارهای اندازه گیری فایل................................................................................................... 68 -3
11-3 . پایایی ابزارهای اندازه گیری فایل...................................................................................................... 69
12-3 . روش های آماری تجزیه و تحلیل داده های فایل............................................................................... 69
فصل چهارم-جمعآوری و تحلیل دادهها
1-4 .مقدمه....................................................................................................................................................... 72
2-4 . طراحی پرسشنامه...................................................................................................................................... 72
3-4 . تجزیه و تحلیل سوالات دموگرافیك......................................................................................................... 77
1-3-4 . جنسیت................................................................................................................................................ 77
2-3-4 . سن...................................................................................................................................................... 78
3-3-4 . میزان تحصیلات.................................................................................................................................. 79
4-4 . تجزیه و تحلیل سوالات اصلی فایل...................................................................................................... 80
80............................................................................................................................................... 1-4-4 . سوال 1
81............................................................................................................................................... 2-4-4 . سوال 2
82................................................................................................................................................ 3-4-4 .سوال 3
83................................................................................................................................................. 4-4-4 .سوال 4
84................................................................................................................................................. 5-4-4 .سوال 5
85................................................................................................................................................. 6-4-4 .سوال 6
86................................................................................................................................................. 7-4-4 .سوال 7
87................................................................................................................................................. 8-4-4 .سوال 8
88................................................................................................................................................. 9-4-4 .سوال 9
89............................................................................................................................................. 10-4-4 .سوال 10
90............................................................................................................................................. 11-4-4 .سوال 11
91............................................................................................................................................. 12-4-4 .سوال 12
92............................................................................................................................................. 13-4-4 .سوال 13
93............................................................................................................................................. 14-4-4 .سوال 14
94............................................................................................................................................. 15-4-4 .سوال 15
95............................................................................................................................................. 16-4-4 .سوال 16
96............................................................................................................................................. 17-4-4 .سوال 17
97............................................................................................................................................. 18-4-4 .سوال 18
5-4 . آزمون فرضیات فایل........................................................................................................................... 98
1-5-4 .آزمون فرضیه اول................................................................................................................................. 98
2-5-4 .آزمون فرضیه دوم................................................................................................................................. 99
3-5-4 .آزمون فرضیه سوم.............................................................................................................................. 100
4-5-4 .آزمون فرضیه چهارم........................................................................................................................... 101
5-5-4 .آزمون فرضیه پنجم............................................................................................................................ 102
6-5-4 .آزمون فرضیه ششم............................................................................................................................ 103
فصل پنجم-نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد ها
1-5 .مقدمه...................................................................................................................................................... 105
2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها.............................................................................................................. 107
1-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول....................................................................................................... 107
2-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم....................................................................................................... 107
3-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم...................................................................................................... 108
4-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم................................................................................................... 108
5-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه پنجم..................................................................................................... 109
6-2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیه ششم..................................................................................................... 110
3-5 . پیشنهادات برای فایل های بعدی........................................................................................................ 110
4-5 . محدودیت های فایل.......................................................................................................................... 111
5-5 . منابع...................................................................................................................................................... 112
1-5-5 . منابع داخلی....................................................................................................................................... 112
2-5-5 . منابع خارجی..................................................................................................................................... 112
6-5 .پیوست ها............................................................................................................................................... 114
بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه
فهرست جداول و نمودارها
جداول و نمودارها صفحات
و تأثیر آن بر عملكرد بازاریابی.............................................................. 9 TQM چارچوب هایی در زمینه اجرای
نمودار كانو.. .................................................................................................................................................. 29
نمودار مدیریت كیفیت جامع............................................................................................................................ 47

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسی رابطه TQMو عملكرد بازاریابی اداره كل پست استان كردستان همراه با پرسش نامه
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky