عنوان : فایل ارسن وِلز
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ارسن وِلز دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ارسن وِلز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ارسن وِلز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ارسن وِلز :

فایل ارسن وِلز

در سال 1939، سالی كه فرانسه به اشغال نازی‌ها درآمد و اروپا در گرداب جنگ فروافتاد، یك كارگران جوان آمریكایی فیلمی ساخت كه ماهیت سینما را دگرگون كرد. اُرسُن وِلز 6 مارس 1915، در كنوشاویسكانسین، در خانواده‌ای موفق و خوش‌فكر كه هنر و تكنولوژی در آن موروثی بود متولد شد. پدرش، ریچارد هدولز، مخترع، صنعتگر و هتلدار بود؛ مادرش، بئاترین آیوزولز، پیانیستی خوشنام بود. از همان زمان طفولیت ولز، محیط خانوادگی‌اش محل رفت و آمد هنرمندان و روشنفكران، بازیگران، نقاشان، نویسندگان، موسیقدانان بود كه با والدینش روابطی دوستانه داشتند. ارسن ولز در24سالگی تجربه گسترده‌ای در تأتر و نمایش‌های رادیویی پشت سرگذاشت ولز چند فیلم كوتاه در ارتباط با نمایش‌های تئاتر خود (از جمله جانسنِ پر دردسر، 1938) نیز ساخته بود، اما هرگز صحنه‌ی مجهز به صدا را به چشم ندیده بود. بنا بود نخستین فیلم بلند این قرارداد اقتباسی از رمان دلِ تاریكی اثر جوزف كانراد باشد، و ولز قصد داشت در آن از دوربین ذهنیِ نقطه دید یك راوی (كه دوربین نیز در داستان نقش دارد) استفاده كند، اما به علت مشكلات فنی، هزینه‌ی بالاتر از برآورد و مشكلات دیگر، از جمله آغاز جنگ در اروپا و ممنوع‌الفیلم شدن بازیگرِ زنِ آن، ساختن این فیلم به تعویق افتاد. لذا ولز فیلمنامه‌یی را كه خود با همكاری هرمن ج. منكیه ویچ (1953-1898) درباره‌ی زندگی و شخصیت مردی بزرگ و اهل عمل نوشته بود، به دست گرفت. در فیلمنامه‌ی اولیه‌ی ولز – منكیه ویچ نام فیلم امریكایی بود، اما درهنگام تقطیع فیلنامه (دكوپاژ) به همشهری كِین (1941) تغییر كرد: زندگینامه‌یی رمزآمیز از نیرومندترین ناشر مطبوعاتی امریكا، ویلیام راندلف هرست.

...

v همشهری كین

ولز ادعا كرده است كه تنها كارآموزیِ او برای ساختن همشهری كین این بود كه فیلم دلیجان (1939) جان فورد را چهل بار دید. او تنها به تأثیر فورد اشاره كرده است، اما باید دانست كه ولز در سنت‌های مهم سینمای اروپا، بویژه اكسپرسیونیسم و كامرشپیلفیلمِ آلمان و واقعگرایی شاعرانه‌ی سینمای فرانسه غوطه خورد بود. از سویی ایجازِروایی همشهری كین مدیون جان فورد، بافت بصری آن بشدت وامدار نورپردازی ضدنور فریتس لانگ، دوربین سیال مورنائو میزانسن باروك فن استرنبرگ، و وضوح عمیق در نزد ژان رنوار است؛ از سوی دیگر از همكاران برجسته‌یی چون منكیه ویچ، بازیگران تئاتر مركوری، موسیقی برنارد هرمن، تدوین رابرت وایز و طراحی منحصر به فرد پری فرگوسن برخوردار بوده است. اما مهمترین امتیاز ولز در همشهری كین برخوردداری از فیلمبردار برجسته‌یی چون گرگ تولند (1948-1904) بوده است. ...

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود فایل ارسن وِلز
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky