پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (1389)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
این پرسشنامه در یک فایل ورد ارایه شده است و دارای 4 بعد (عوامل سازمانی، عوامل فناوری، مشتری محوری، نتایج مالی نتایج بازار) و دارای 30 سوال است و منبع آن نیز در فایل آمده است
مولفه : دارد
تعداد گویه ها : 30
منبع : دارد
روایی و پایایی : دارد
نمره گذاری و تفسیر : دارد
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید