توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شرح وظایف شغلی و نیازهای آموزشی دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته بهداشت محیط دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شرح وظایف شغلی و نیازهای آموزشی دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته بهداشت محیط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شرح وظایف شغلی و نیازهای آموزشی دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته بهداشت محیط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شرح وظایف شغلی و نیازهای آموزشی دانش آموختگان مقاطع مختلف رشته بهداشت محیط :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشكی

تعداد صفحات :12

مقدمه: تغییرات اساسی در زندگی جوامع، ارتقای سطح سلامتی، و تغییر وظایف اجرایی پرسنل بهداشت محیط از علل اصلی عدم تطابق برنامه های آموزشی این کادر متخصص با شرح فعالیت های اجرای آنان در شرایط و زمینه کاری و نیازهای واقعی جامعه فعلی می باشد. ضرورت بازنگری دروس آموزشی این رشته تحصیلی به شدت احساس می شود. این تحقیق با هدف تعیین شرح وظایف اجرایی نیروهای بهداشت محیط و تعیین نیازهای آموزشی و بمنظور هماهنگ سازی برنامه آموزشی با فعالیت اجرایی آنان انجام شده است.روش ها: یک مطالعه توصیفی بر روی دانش آموختگان و پرسنل رشته بهداشت محیط استان اصفهان انجام گردید، طی پرسشنامه خود ایفا و از طریق پست از 383 نفر دانش آموخته خواسته شد که نیازهای آموزشی و فعالیت های اجرایی خود را بر اساس نوبت تکرار آنها اعلام کنند. اعتبار و اعتماد علمی پرسشنامه با استفاده از اعتبار محتوا و آزمون مجدد تعیین گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با روش آمار توصیفی توسط نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج: شاغلین بهداشت محیط استان اصفهان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 31، 38 ، 26 نوع فعالیت را به عنوان فعالیت های شغلی خود اعلام کردند. در راس همه فعالیت ها، کلرسنجی، بازدید از اماکن اداری و رسیدگی به شکایات، از وظایف روزمره بودند که با نیازهای آموزشی همخوانی داشتند. در مقطع کارشناس ارشد، مدیریت، نظارت بر امور بهداشت محیط و تدریس و تحقیق مهمترین وظایف اجرایی بوده اند.نتیجه گیری: فعالیت های اجرایی پرسنل شاغل بهداشت محیط در مقاطع کاردانی و کارشناسی تا حدودی مشابه بوده، و شامل چند فعالیت مشخص می باشد که با نیازهای آموزشی درخواستی آنان همخوانی دارد. پیشنهاد می شود برنامه آموزشی تربیت نیروهای متخصص بهداشت محیط مورد بازنگری دقیق قرار گیرد، و دروس آموزشی با فعالیت های اجرایی و نیازهای آموزشی آنان تطبیق داده شود.
كلید واژه: بهداشت محیط، دانش آموختگان، وظایف شغلی، نیازهای آموزشی

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky