توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک سپه شهر اصفهان (براساس مدل سروکوال) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک سپه شهر اصفهان (براساس مدل سروکوال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک سپه شهر اصفهان (براساس مدل سروکوال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بانک سپه شهر اصفهان (براساس مدل سروکوال) :






تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

تمایل به کیفیت خدمات نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و حمل و نقل و... ایفا می کند. چرا که کیفیت خدمات برایدستیابی به رضایت مشتریان و به دنبال آن، بقا و سودآوری سازمان امری حیاتی به شمار می رود. در این پژوهش محقق با اقتباس از مدل سروکوالتجریه و تحلیل مدل شکاف بین انتظارات و ادراکات مشتریان بانک سپه شهر اصفهان و اولویت بندی این شکاف ها می باشد.نتایج پژوهش بیانگر آناست که انتظارات مشتریان از عوامل تضمین ،محسوس، قابلیت اطمینان و همدلی ،پاسخگویی بالاتر از ادراکات آنان است و شکاف خدماتی موجودبیانگر نارضایتی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط بانک است. همچنین از نظر مشتریان بعد تضمین بالاترین اولویت را نسبت به سایرعوامل دارد تحلیل داده ها توسط نرم افزار آماری (اس پی اس 22 ) و با استفاده از آزمون های کلموگروف، اسمیرنوف و مقایسه میانگین پارامتریکویلکاکسون انجام می شود. همچنین برای نمایش یافته ها ی حاصل از تحلیل داده ها از نمودارهای هیستوگرام و ستونی استفاده شده است.و آزمونفریدمن برای اولویت بندی استفاده خواهد شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky