توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده از طریق رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقششان در ایجاد شهرت بانک ملی شهرستان رشت دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده از طریق رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقششان در ایجاد شهرت بانک ملی شهرستان رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده از طریق رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقششان در ایجاد شهرت بانک ملی شهرستان رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده از طریق رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقششان در ایجاد شهرت بانک ملی شهرستان رشت :



تعداد صفحات:12
چکیده:
شهرت یا وجهه سازمان یک عامل ضروری برای کسب اعتماد عمومی می باشد. افراد، گروهها و سازمانها برای سالهای بسیار طولانی به چگونگی تفکر سایر سازمانها و مردم در مورد خودشان می اندیشیدند که این موضوع می تواند اهمیت شهرت سازمانی را در عصر جدید نشان دهد. مهم ترین نقش را در ایجاد شهرت سازمانی، کارکنان ایفا می کنند. زیرا آنها در تماس مستقیم با مشتریان می باشند و در جذب و حفظ مشتریان نقش اصلی را برعهده دارند. هدف از این تحقیق سنجش تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده از طریق رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقششان درشهرت بانک ملی شهرستان رشت می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع علی است. جامعه آماری تحقیق کارکنان بانک ملی شهرستان رشت هستند که با استفاده از فرمول کوکران، 194 نفر از آن ها به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه مقاله هلم (2011) استفاده گردید که روایی آن با نظر جمعی از اساتید مورد تایید قرار گرفت، همچنین جهت محاسبه پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SPSS19 و LISREL 8.54 بهره برده شده است که نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که شهرت سازمانی ادراک شده بر رضایت شغلی تاثیر مثبت داشته و هم چنین، تاثیر مثبت رضایت شغلی بر آگاهی کارکنان از نقشی که بر شهرت سازمانی دارند، مورد تایید قرار گرفته است. ولیکن تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده بر آگاهی کارکنان از نقشی که بر شهرت سازمانی دارند، مورد تایید نمی باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky