توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بانکداری الکترونیک در تجارت الکترونیکی سازمانهای خدماتی :






تعداد صفحات :8

چکیده مقاله:

هدف اصلی در بحث تجارت الکترونیک شناخت الگوهای جدید تجارت و ارتباطات موجود در محیط الکترونیکی است. که شاملمجموعهای از فناوری های مخابراتی، پردازش و ذخیره دادهها در ارتباط با سازمانها، بازارها،مشتریان و سیستمهای پرداخت الکترونیکیمی باشد.تجارت الکترونیک در سازمانهای خدماتی موضوعی است که علارغم اهمیت ویژه آن در عرصه های درآمد زایی و خدمت رسانیتا حدودی نادیده گرفته شده است .در ارتباط با تجارت الکترونیک در سازمانهای خدماتی می توان به چند مورد اشاره کرد؛ازجمله سازمانبانکداری ، سازمان بیمه .بانکداری الکترونیک در واقع اوج استفاده از تکنولوژی انفورماتیک در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدماتبانکی است.خدمات بانکداری الکترونیکی به دو روش بانکداری دوگانه و بانک های مجازی قابل استفاده است. بانکها بهعنوان یک بنگاهاقتصادی که وظیفه ارائه خدمات پولی و مالی را دارند با بهرهگیری از فناوری اطلاعات از سویی میتوانند هزینه های خود را کاهش داده وموجب سود دهی خود و ذینفعانشان را فراهم کنند و از سوی دیگر موجب رضایتمندی مشتریان خود در خدمت رسانی شوند. فلذا باوجود پیشرفتهایی که در حوزه خدمات الکترونیکی در کشور داشتهایم در استفاده از سامانههای یکپارچه اطلاعاتی برای الکترونیکی کردنتعاملات درون بانکی ، بین بانکی و اتصال برخط مشتریان به بانک در آغاز راه هستیم

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky