توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری انگیزش دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری انگیزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری انگیزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری انگیزش :

مبانی نظری انگیزش

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : فقط درون متنی

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتهایی از متن مبانی نظری و پیشینه

مفهوم انگیزش، همواره مورد توجه جوامع بشری به ویژه پژوهشگران و متخصصان آموزش و پرورش بوده است. خصوصاً در دهههای اخیر، بسیاری از نظریه پردازان و محققین روانشناسی تربیتی، اعتبار و جایگاه ویژهای برای الگوهای انگیزشی و روانشناختی رفتار تحصیلی قائل شدهاند. انگیزه تحصیلی، انگیزه روانشناختی فراگیری است كه با اثرگذاری بر انواع مختلف فعالیتهای تحصیلی به تمایل فرد برای رسیدن به هدفهای تحصیلی اشاره دارد. این سازه با حصول آگاهی از چگونگی تأثیر فرایندهای شناختی- انگیزشی شخص روی فعالیتهایی كه برای پیشرفت تحصیلی وی اهمیت دارند، برآورد میشود. انگیزشتحصیلی با هدفهای ویژه، نگرشها و باورهای خاص، روشهای نائل شدن به آنها و تش و كوشش فرد در ارتباط است. تحقیقات انگیزش تحصیلی در دوران معاصر، بر متمایز بودن جهتگیری انگیزشی دانشآموزان در موقعیتهای مختلف تأكید دارند (شهنیییق، بنابی مباركی و شكركن، 1384).

چرا برخی از دانشآموزان مشتاقانه به تكالیف آموزشگاهی روی میآورند و در انجام تكالیف آموزشگاهی از خود تش و جدیت بیشائبهای نشان میدهند و حال آنكه بعضی دیگر از تكالیف آموزشگاهی اجتناب میكنند و یا از روی بیعقگی به انجام آنها، مبادرت میورزند؟ چرا بعضی از دانشآموزان از یادگیری در مدرسه و خارج از مدرسه لذت میبرند و از پیشرفتشان خشنود میشوند در حالی كه بعضی دیگر نسبت به یادگیری آموزشگاهی چنین احساسی را ندارند؟ اینها سؤات مربوط به انگیزش هستند و برای یادگیری دانشآموزان تلویحات مهمی را دربردارند. بررسیها نشان میدهند كه انگیزش یكی از عوامل اصلی رفتار است و در تمام رفتارها از جمله یادگیری، عملكرد ادراك، دقت، یادآوری، فراموشی، تفكر، خقیت، و هیجان اثر دارد (خدیوی و وكیلی مفاخری، 1390).

به طوركلی انگیزش را به موتور و فرمان اتومبیل تشبیه كرده‌اند و در این مقایسه نیرو وجهت، مفاهیم عمده انگیزشی هستند. انگیزه محرك اساسی برای تمام اعمال ما است. انگیزه اشاره به پویایی رفتار ما دارد كه شامل نیازهای ما، تمایت و جاهطلبیهای ما در زندگی میباشد. انگیزه پیشرفت اساس ما در رسیدن به موفقیت و رسیدن به تمام آرزوهای ما در زندگی است. انگیزه پیشرفت میتواند برنحوه‌ای كه یك فرد وظیفهای را انجام میدهد و یا تمایل به نشان دادن شایستگی را دارد، تأثیرگذار باشد (هاراكییویچ، بارون، كارتر، لتو و الیوت، 1997).


پHarackiewicz, J.M., and Barron, K.E., and Carter, S.M., and Lehto, A.T., and Elliot, A.J.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky