توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 كارآموزی در نمایندگی سایپا یدک بروجن دارای 74 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد كارآموزی در نمایندگی سایپا یدک بروجن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه

شركت بازرگانی سایپا یدك به عنوان بازوی خدمات بعد از فروش محصولات سایپا در سال 1370 تاسیس گردید و فعالیت خود را از ابتدای سال 1371 آغاز نمود ماموریت اصلی این شركت ایجاد بستری تجاری – فنی است تا از رهگذر آن خریداران محصولات سایپا بتوانند بهترین خدمات مورد لزوم را در شرایط و هر مكانی استفاده نمایند و از انتخاب خود همیشه راضی باشند .
اصل مشتری مداری شعاری است كه بر پایه آن كلیه روابط و تشكیلات این شركت بنا شده است . مركز نظر سنجی شركت سایپا یدك كه اولین مركز نظر سنجی در صنعت خودرو ایران می باشد در سال 1375 تاسیس شد و در جهت ارتباط مستقیم با دارندگان خودروهای سایپا و دریافت پیشنهادات و انتقادات آنها و سنجش رضایت مشتریان پایه گذاری گردیده است .
سیستم گردش اطلاعات این شركت كاملاً مكانیزه می باشد به طوری كه با پذیرش خودرو در عوامل مجاز در اقصی نقاط كشور اطلاعات مربوط به نقایص خودرو و نیز قطعات یدكی به واحد گارانتی شركت منعكس می گردد و در این مرحله سیستم بازرگانی اقدام به صدور فاكتور و قبض حواله انبار جهت ارسال قطعات به عوامل مجاز می كند وجود چنین سیكل مكانیزه و شبكه رایانه ای بین شركت سایپا یدك و عوامل مجاز باعث تسریع در امر خدمات رسانی و به دنبال آن رضایت مندی مشتریان شده است شركت سایپا یدك برای رفاه مشتریان با فراهم نمودن قطعات استاندارد مورد تائید شركت سایپا اقدام به ارائه قطعات یدكی از طریق نمایندگی های فروش قطعات كرده است كه عرضه قطعات در خارج از نمایندگی های مجاز را به عهده دارند .
در راستای تامین خدمات محصولات صادراتی شركت سایپا با تاسیس نمایندگی های خارج از كشور (به شرح ارائه شده در بخش نمایندگی ها ) و ارسال قطعات به آنها پیشرفت مهمی در ارائه خدمات بعد از فروش مطلوب در خارج از كشور حاصل شده است در داخل كشور با توجه به ارائه مدل های جدیدی از تولیدات سایپا از جمله خودروی زانتیا در سال جدید شركت سایپا یدك پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش مطلوب را نموده است در جهت توسعه ارائه خدمات در سطح كشور تعداد عوامل مجاز این كشور در ابتدای سال 1380 به بیش از 200 مورد نمایندگی مجاز و 45 مورد عامل تعمیراتی رسید . این عوامل جهت سرویس دهی به خوردوهای پرایدء وانت نیسان و رنو 21 در حال حاضر و برای خودرو زانتیا در سال جدید آماده شده اند به موازات توسعه عوامل مجاز در شهرها این شركت اقدام به ایجاد سرویس های امداد سیار نموده كه با استفاده از گروههای تععمیرات سیار در جاده های مهم كشور جهت آسایش مشتریان محترم مورد استفاده واقع می شود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky