توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش ارزش طول عمر مشتری دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش ارزش طول عمر مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش ارزش طول عمر مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش ارزش طول عمر مشتری :






تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

امروزه با افزایش رقابت در میان سازمان ها، اهمیت استفاده از فن آوری های جدید به منظور شناخت مشتریان و اندازه گیری ارزشهر مشتری برای سازمان بیش از پیش نمایان گشته است. هدف این مقاله سنجش میزان ارزش مشتری و هدفمند سازی استراتژی هایآینده سازمان به منظور سرمایه گذاری روی مشتریان سودآورتر می باشد. در اغلب موارد از مدل آر اف ام به منظور تخمین ارزش طولعمر مشتری بهره گرفته شده است که در آن مشتریان، از طریق سه متغییر تازگی، فراوانی و ارزش مالی مورد بررسی و تحلیل قرار میدهد. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بررسی داده های مشتریان در یک بازه زمانی مناسب نتایج مطلوب تری را از سنجش رفتارمشتری، به همراه دارد. همچنین هر چه پایگاه داده مورد بررسی کامل تر باشد، نتایج بدست آمده معتبر تر می گردد. بکارگیری متغیراضافی در مدل آر اف ام تاثیری در نتایج نداشته است. نتایج بدست آمده از تحقیق های داده کاوی به دلیل تحلیل در پایگاه داده های یکسازمان تنها برای همان سازمان کاربرد دارد، اما ارزش گذاری مشتریان را می توان در بخش های خدماتی، بانک ها، تولید محصول و سایربخش ها نیز استفاده کرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky