دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
با افزایش خواسته ها و نیازهای مشتریان و پیچیدگی محیط رقابتی سازمان ها، اهمیت زنجیره تأمین و مدیریت آن آشکار شده است. در این میان، بهره گیری از رویکردهای نوین بهبود مانند: تولید ناب، تولید به هنگام، شش سیگما، مدل SCOR و مدیریت دانش مشتریان از الویت بالایی در بهبود رقابت و تعالی زنجیره تأمین قرار دارد. این مقاله مدیریت زنجیره تامین را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار داده و نقش هریک از این رویکردها را در بهبود مدیریت زنجیره تامین (SCM) بیان می نماید، تا با بکارگیری و توجه به هریک از این رویکردها، زنجیره تامینی کارا تر و موثرتر در جهت تحقق اهداف سازمان طراحی و تدوین گردد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0