دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
استفاده ازموادافزودنی همچون اهک سیمان قیرکف قیر و امولسیون بعنوان عوامل تثبیت کننده درسالهای متمادی موردتوجه دست اندرکاران احداث راه و باندهای فرودگاه بوده است این مواد به تنهایی و یاترکیبی ازآنها به لایه های اساس زیراساس و یا لایه های بازیافتی روسازی اضافه میشود کاربرد ترکیب امولسیون سیمان درسالهای اخیر وباساخت تجهیزات و ماشین الات مورد نیاز که اجرای سریع عملیات و امکان تهیه مخلوطی یکدست باویژگیهایت راکمی مناسب را درتثبیت فراهم نموده است دراکثرنقاط جهان موردتوجه واقع شده است دراین مقاله با انجام ازمایشات مقاومت کششی غیرمستقیم و مقاومت فشاری برروی نمونه های ساخته شده ازمصالح اساس تثبیت شده با ترکیب امولسیون و سیمان ویژگیهای این ترکیب مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است تعداد 24 سری طرح اختلاط بادرصدهای مختلف ترکیب سیمان وامولسیون ساخته شد و تحت ازمایشات کششی غیرمستقیم و فشاری قرارگرفت نتایج نشان داد که لایه تثبیت شده باامولسیون و سیمان ویژگیهای هردوعامل سیمان و قیریعنی مقاومت سیمان و انعطاف پذیری قیر را دارا بوده و ازمزیت های قابل توجهی برخوردار است
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0