توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن :






تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، تعیین تاثیر دانش شبکه ای بر ارزش ارتباط- تجارت در بازار خارجی، شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده می باشد. جامعه آماری آن، کلیه مدیران و کارشناسان 29شرکت SMEصادر کننده در استان مازندران هستند،که داده های لازم از پرسشنامه هوهنتال و همکاران ( )2014از 169نفر از اعضای نمونه آماری که به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شدند، گردآوری شده است. آزمون مدل مفهومی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری و با به کارگیری نرم افزار LISRELانجام شد. نتایج نشان داد، دانش تجربی شبکه، اهمیت دانش مربوط به مشتری و اهمیت دانش مربوط به رقیب بر ارزش ارتباطات تجاری در بازار خارجی تاثیر مثبت معنادار دارند. همچنین تاثیر مثبت و معنادار دانش درباره مشتریان درشبکه بر اهمیت دانش درباره رقیبان تائید گردید. از دیگر نتایج پژوهش این بود که نشان داده شد تجربه بین المللی بر دانش تجربی شبکه در بازار خارجی تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین در نهایت نیز نشان داده شد تجربه بین المللی بر اهمیت دانش درباره مشتریان در شبکه بازار خارجی تاثیر مثبت معنادار دارد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky