توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق بادنما، بادسنج با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بادنما، بادسنج با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بادنما، بادسنج با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق بادنما، بادسنج با word :

بادنما، بادسنج:
بادنمای قرار گرفته در محوطه هواشناسی به طول 10 متر قرار داشت جهت و سرعت باد را مشخص می کرد. این بادنما دارای یک اندی کاتور«بادنمای الکتریکی در دفتر مرکزی محوطه بود که یکی سرعت باد و دیگری جهت باد را نشان می داد که واحد سرعت باد نشان داده شده برحسب متر بر ثانیه بود. که به واحدهای دیگری مثل نات که دو برابر متر بر ثانیه یا کیلومتر بر ساعت هم قرائت می شود.
رطوبت سنج«سایکومتر»:
در یک محفظه شبکه مانند به رنگ سفید برای بازتابش گرما که اثر نامطلوبی روی دستگاه نگذارد و همچنین با هوای برون در ارتباط باشد. اگر دستگاه در هوای آزاد باشد به خاطر تابش مستقیم خورشید و بارندگی روی دستگاه خطا ایجاد می شود. داخل محفظه پا به سایکومتر ما قرار داشت در دماسنج یکی معمولی و دماسنج تر«دماسنج حداقل و حداکثر» دماسنج تر ماشیت دماسنج جیوه ای قرار داشتند و مبنای آن با کاسه ای که به مخزن آب در ارتباط وصل است در سطح مخزن تبخیر می شود و میزان تبخیر بستگی به رطوبت هوا دارد هر چی هوا دارای رطوبت بیشتری باشد آب کمتر تبخیر می شود و هر چی رطوبت هوا کمتر بوده و هوا خشک تر باشد آب بیشتری تبخیر می شود از انعطاف دماسنج تر و خشک نقطه ی اشباع و رطوبت نسبی هوا را حساب می کنیم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky