توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تکنیک های اثر بخشی بازاریابی منابع و مصارف بانک با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تکنیک های اثر بخشی بازاریابی منابع و مصارف بانک با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تکنیک های اثر بخشی بازاریابی منابع و مصارف بانک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تکنیک های اثر بخشی بازاریابی منابع و مصارف بانک با word :






تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

بازاریابی از جمله راهکارهایی است که میتواند رشد درآمدهایی بانک را افزایش دهد.اصول و تکنیک های اثر بخش بازاریابی به لحاظ نگرش کاربردی خود در زمینه منابع مالی و مصارف بانک در ارایه عملکرد و نوع ارتباط با مشتری و راهحلهای عملی جهت تغییر و بهبود رفتارهای کلیشهای میتواند به عنوان یکی از ابزارهای موثر در اصلاح الگوی رفتاری در محیط رقابتی کنونی باشدپیشرفت بازاریابی رابطه مند در بانک با پیمودن در جهت توسعه روابط با مشتریان صورت میگیرد. حفظ رابطه با مشتری یک مساله بلندمدت است و به جای نتایج و پیامدهای جاری باید به پیامدهای آتی آن توجهکرد .در این پژوهش ضمن بررسی بازاریابی مواردی از تکنیک های آن را نیز به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهیم.روش بکار گرفته شده در این پژوهش روش کتابخانه ای است.نتیجه بدست آمده نشان می دهد عوامل مهم موفقیتبانکها ارایه خدمات و سرویس سریع و صحیح و ایجاد احساس رضایت در مشتری است، بنابراین سازمانی پویا و نو آور است که خود را با شرایط محیط و نیازهای در حال رشد مشتریان خویش منطبق سازد پس با بازاریابی دقیق و موثر می توان در رسیدن به هدف کسب سود گامی بهتری را برداشت

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky