بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تا كنون فایلات بسیاری دررابطه با تاثیر بازارگرایی بر عملكردکسب وکار شركتها انجام شده، كه نتایج آنها منجر به گرایش افراطی شركتها به بازار و خارج شركت، بدون توجه به عوامل درونی شركت و محصول خود میباشد. این به بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملكرد تجاری با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر میپردازد. لذا هدف آن پیشنهاد یك الگوی نظری در جهت توجه همزمان شركتها به عوامل درونی شركت، از جمله محصول و عوامل بیرونی من جمله بازار است و همچنین میتواند الگویی مناسب برای استفاده در صنایع مختلف كشور باشد. این فایل از نظر روش، توصیفی– پیمایشی مبتنی بر همبستگی میباشد. شركتهای فعال در صنعت مواد غذایی در استان چهارمحال و بختیاری بهعنوان جامعه آماری فایل در نظر گرفته شدهاند. در راستای هدف فایل، با تلفیق عناصر بازارگرایی و مدیریت كیفیت فراگیر و با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری، الگویی در چارچوب یك مدل مفهومی، ارائه میشود. این مدل توسعه مدل مدیریت كیفیت فراگیر، با تلفیق آن با عناصر بازارگرایی است بنابراین استفاده از آن یك رویكرد تلفیقی برای استراتژی تجارت است.
نتایج حاصل از بررسی فرضیات این فایل نشان میدهد، تاثیر غیرمستقیم بازارگرایی و با حضور فعالیتهای مدیریت کیفیت فراگیر، از تاثیر مستقیم آن برعملکرد کسب و کاردر شرکتهای مورد بررسی بیشتراست. همچنین بر اساس نتایج این فایل، فعالیتهای صرف بازارگرایی، برخلاف بسیاری از فایلات دیگر در این زمینه، تاثیری بر عملکرد کسب وکار ندارد. بنابراین فعالیتهای بازارگرایی تنها با حضور سیستم مدیریت کیفیت فراگیر منجر به بهبود عملکرد کسب و کار خواهد شد.
1- مقدمه
امروزه كیفیت یك لغت شناخته شده در سراسر جهان است و بهشدت موردتوجه مشتریان قرار گرفته است، چرا كه مشتریان به كیفیت بیش از گذشته اهمیت میدهند، واز محصولاتی استقبال میكنند كه بیشترین رضایت را در آنها ایجاد نماید، بدینوسیله سازمانها، ساختار تشكیلاتی خود را بر اساس مشتریگرایی تغییر دادهاند و كیفیت را مساوی ارضای نیاز مشتریان خود تعریف نمودند.
همانطور كه میدانیم موفقیت شركتها و مؤسسات امروزی در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است. نیازها و خواستهای مشتریان همواره درحال تغییرهستند و تنها در صورت شناخت این تغییرات است كه شركت میتواند موفق شود. از طرفی رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر برای خود هستند و در این راه از هیچ كوششی چشمپوشی نخواهند كرد. همچنین تغییر شرایط بازار و قوانین حاكم بر آن مانند تغییرات تكنولوژیك، قوانین و ... هم میتواند موفقیت مؤسسات را در یك بازار تحت تأثیر خود قرار دهد و شناخت و پیشبینی این عوامل و ارائه راهكار مناسب در برخورد با آنها نقش كلیدی در موفقیت مؤسسه در بازار هدف بازی خواهد كرد. از این رو گرایش به بازار و نیازهای مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. در بازارگرایی رضایت مشتریان هسته فعالیت شركت را تشكیل میدهد و كلیه فعالیتهای شركت باید در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد.[9، ص7 ]
Market Orientation - [1]
Total Quality Management - [2]
Bussiness Performanc - [3]
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0