توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)، در صنعت مواد¬غذایی در استان چهار¬محال وبختیاری در word :

بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملكرد تجاری شركت با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر (TQM)،

در صنعت مواد غذایی در استان چهار محال وبختیاری

چكیده

تا كنون فایلات بسیاری دررابطه با تاثیر بازار­گرایی بر عملكردکسب وکار شركت­ها انجام شده، كه نتایج آن­ها منجر به گرایش افراطی شركت­ها به بازار و خارج شركت، بدون توجه به عوامل درونی شركت و محصول خود می­باشد. این به بررسی تاثیر بازار­گرایی بر عملكرد تجاری با رویكرد مدیریت كیفیت فراگیر می­پردازد. لذا هدف آن پیشنهاد یك الگوی نظری در جهت توجه همزمان شركت­ها به عوامل درونی شركت، از جمله محصول و عوامل بیرونی من جمله بازار است و همچنین می­تواند الگویی مناسب برای استفاده در صنایع مختلف كشور باشد. این فایل از نظر روش، توصیفی– پیمایشی مبتنی بر همبستگی می­باشد. شركت­های فعال در صنعت مواد غذایی در استان چهار­محال و بختیاری به­عنوان جامعه آماری فایل در نظر گرفته شده­اند. در راستای هدف فایل، با تلفیق عناصر بازارگرایی و مدیریت كیفیت فراگیر­ و با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری، الگویی در چارچوب یك مدل مفهومی، ارائه میشود­. این مدل توسعه مدل مدیریت كیفیت فراگیر، با تلفیق آن با عناصر بازارگرایی است بنابراین استفاده از آن یك رویكرد تلفیقی برای استراتژی تجارت است.

نتایج حاصل از بررسی فرضیات این فایل نشان می­دهد، تاثیر غیرمستقیم بازارگرایی و با حضور فعالیت­های مدیریت کیفیت فراگیر، از تاثیر مستقیم آن برعملکرد کسب و کاردر شرکت­های مورد بررسی بیشتراست. همچنین بر اساس نتایج این فایل، فعالیت­های صرف بازارگرایی، برخلاف بسیاری از فایلات دیگر در این زمینه، تاثیری بر عملکرد کسب وکار ندارد. بنابراین فعالیت­های بازارگرایی تنها با حضور سیستم مدیریت کیفیت فراگیر منجر به بهبود عملکرد کسب و کار خواهد شد.

واژگان كلیدی: بازارگرایی ، مدیریت كیفیت فراگیر ، عملكرد کسب وکـار

1- مقدمه

امروزه كیفیت یك لغت شناخته شده در سراسر جهان است و به­شدت موردتوجه مشتریان قرار گرفته است، چرا كه مشتریان به كیفیت بیش از گذشته اهمیت می­دهند، واز محصولاتی استقبال می­كنند كه بیشترین رضایت را در آن­ها ایجاد نماید، بدینوسیله سازمانها، ساختار تشكیلاتی خود را بر اساس مشتری­گرایی تغییر داده­اند و كیفیت را مساوی ارضای نیاز مشتریان خود تعریف نمودند.

همان­طور كه می­دانیم موفقیت شركت­ها و مؤسسات امروزی در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است. نیازها و خواست‌های مشتریان همواره درحال تغییرهستند و تنها در صورت شناخت این تغییرات است كه شركت می‌تواند موفق شود. از طرفی رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر برای خود هستند و در این راه از هیچ كوششی چشم­پوشی نخواهند كرد. همچنین تغییر شرایط بازار و قوانین حاكم بر آن مانند تغییرات تكنولوژیك، قوانین و ... هم می‌تواند موفقیت مؤسسات را در یك بازار تحت تأثیر خود قرار دهد و شناخت و پیش‌بینی این عوامل و ارائه راهكار مناسب در برخورد با آنها نقش كلیدی در موفقیت مؤسسه در بازار هدف بازی خواهد كرد. از این رو گرایش به بازار و نیازهای مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. در بازارگرایی رضایت مشتریان هسته فعالیت شركت را تشكیل می‌دهد و كلیه فعالیت­های شركت باید در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد.[9، ص7 ]


Market Orientation - [1]

Total Quality Management - [2]

Bussiness Performanc - [3]

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky