مقاله تبیین تغییر خط مشی با استفاده از نظریه جریانات چندگانه كینگدون؛ مطالعه موردی تغییر قانون اهداف، وظایف و تشكیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین تغییر خط مشی با استفاده از نظریه جریانات چندگانه كینگدون؛ مطالعه موردی تغییر قانون اهداف، وظایف و تشكیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین تغییر خط مشی با استفاده از نظریه جریانات چندگانه كینگدون؛ مطالعه موردی تغییر قانون اهداف، وظایف و تشكیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقاله تبیین تغییر خط مشی با استفاده از نظریه جریانات چندگانه كینگدون؛ مطالعه موردی تغییر قانون اهداف، وظایف و تشكیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در word که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در سیاست علم و فناوری از صفحه 81 تا 97 منتشر شده است.
نام: تبیین تغییر خط مشی با استفاده از نظریه جریانات چندگانه كینگدون؛ مطالعه موردی تغییر قانون اهداف، وظایف و تشكیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
این مقاله دارای 17 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تغییر خط مشی
مقاله جریان های چندگانه
مقاله سیاستگذاری علوم
مقاله تحقیقات و فناوری
چکیده و خلاصهای از مقاله:
قانون «اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» به عنوان یکی از تحولات اساسی در ساختار و مدیریت حوزه علوم، تحقیقات و فناوری و نوعی تغییر خط مشی در این حوزه محسوب می شود و هدف مقاله تبیین نحوه تغییر این خط مشی است؛ برای تبیین یک رخداد (در این مقاله تغییر خط مشی) شیوه های پژوهش بسیاری وجود دارد. یکی از راه های متداول، تبیین یک پدیده به کمک نظریه ها است. برای این منظور، این مقاله تلاش می کند تا با بهره گیری از چارچوب جریان های چندگانه کینگدون تبیین کند که چگونه قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متحول شده است. براین اساس پژوهش نشان می دهد که چگونه جریان مسایل، جریان خط مشی ها و جریان سیاسی در شکل دهی تغییر خط مشی فوق به هم پیوند خورده اند و مشارکت کنندگان خط مشی چه نقشی در چنین پیوندی داشته اند و چگونه از فرصت پیش آمده در نتیجه این پیوند برای تصویب پیشنهادات خود استفاده کردند؛ وبه چه نحوی دریچه خط مشی و مسئله باز و باعث تسهیل روند تغییرات در این خط مشی شد. در نهایت مقاله ادعا می کند که این نظریه علی رغم برخی محدودیت ها، کاربردهای واضحی در تحلیل و تبیین فرایند تغییر قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارد.
با توجه به ماهیت و اهداف این پژوهش، برای انجام آن از شیوه تحلیل کیفی و روش موردکاوی استفاده شده است. همچنین برای جمع آوری و تحلیل داده ها، محققان از روش های کیفی (مصاحبه و بررسی مستندات) استفاده کرده اند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0